ZeroHour Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hentet fra DELL Inspiron 8600 med widescreen-skjerm. - Wide Super XGA 1680 x 1050. Har problemer med å finne info om oppdateringsfrekvens, etc. på denne skjermen. Hadde vært fint om noen visste noe! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Finner nesten ikke info jeg heller kompis. Skulle nok tro den spiller av dvd filmer helt fint. Eneste jeg ser at kontrastnivået er på 300 : 1. Litt i minste laget, men det fungerer nok helt sikkert smertefritt. Stupendous wide-aspect-ratio screen great for DVD viewing as well as video editing and DVD recording Hentet noe info her (mitt sitat bl.a) Lykke til med din nye juvel. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dell sine LCD skjermer (den dyreste versjonen) på Inspiron 8000 serien har som regel vært meget bra! Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde selv en Inspiron 8000 med UXGA skjerm, denne fungerte meget godt til visning av filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå