Zoone Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hei, Har et problem som ikke engang OneCall's kundeservice kunne hjelpe til (annet enn å anbefale reinstallering av PC'en), og som jeg håper forumets brukere kan gi meg et pekepinn på. Følgelig uten å reinstallere PC'en da den ellers fungerer ypperlig, og med NetCom mobilt bredbånd. Gikk dog over til OneCall for en stund siden, og når jeg prøver å installere programvaren til uCANConnect kommer feilmeldingen Internal Error 2803 Error Dialog. Har prøvd alle tilgjengelige USB-porter uten hell, og å installere programvaren utenom (samme feilmelding kommer fram). PC'en har Windows XP, 32-bits. På forhånd takk. Zoone Lenke til kommentar
Zoone Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Fant en løsning på problemet som jeg deler med dere i tilfelle noen opplever det samme. Opprettet en ny brukerkonto i samme gruppe som dataadministratorer, logget inn der og installerte programvaren uten problemer. Logget så inn på vanlig konto og kan nå benytte uCanConnect knirkefritt. Lukker nå tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå