Arodem Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Blir kun å finne i Square Enix' egen nettbutikk. Les hele saken Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Midi-lydsporet er jo driiitfett! ;D Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Blir litt hard av minnene av dette spillet, men jeg kjøper ikke en rerelease fordi Square vil tjene penger uten å gjøre noe arbeid. For en full blown remake derimot hadde jeg kastet pengene mine på Square. 5 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Når vi trodde det kom på Steam forventet jeg at character boost skulle være del av Pay2Win mikro-transaksjoner med virtuelle hatter til salgs for $4.99 pr stykk i god Steam-tradisjon. At nyutgivelsen blir eksklusivt på Squeenix' hjemmesider er forsåvidt greit, men det minimaliserer håpet om å skaffe det på et framtidig -75% høytidssalg. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 dette var magert. en real deal remake hadde vert morro, eller et VII-2, selvom det fort kan bli å trampe i salaten Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Epic fail. Character booster? Omg, dette er det som Square Enix gjør feil for tida. Det SKAL være vanskelig, det er hele sjarmen med FF7. Er du for svak for en boss eller whatnot så SKAL du dø. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Epic fail. Character booster? Omg, dette er det som Square Enix gjør feil for tida. Det SKAL være vanskelig, det er hele sjarmen med FF7. Er du for svak for en boss eller whatnot så SKAL du dø. Hmm, jeg må ha oversett stedet der det sto at boostingen var obligatorisk. AtW Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 dette var magert. en real deal remake hadde vert morro, eller et VII-2, selvom det fort kan bli å trampe i salaten Finnes en del spin-off titler, noen tar for seg historien pre FF VII, noen post FF VII. Lenke til kommentar
O:C:G Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Har drømt om en ordentlig re-lansering av FFVII i åresvis. Kommer ikke til å bruke penger på en versjon uten oppgradert grafikk og støtte for 1080p. Dette, i gamle grøsseroppløsninga kommer ikke til å ta seg bra ut på en 30" skjerm :S Hadde de gått inn for en ordentlig re-lansering, tror jeg faktisk de hadde kunne solgt en god del av det Jeg hadde ijhvertfall gått bananas og kjøpt og påtvunget det på min familie og venner xD 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Square Enix har ingen connection med sine beste kunder. De fortjener å tape penger og gå konkurs. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Forstår ikke valgene Square-Enix gjør i det siste. Det er vel bare å konstatere at en æra er forbi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå