sinnaelgen Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Med andre ord så er ikke netflix rare greien i forhold til det som finnes fra før ? jeg kunne tenke meg en plattform som var slik alle de kanalen man abonnerer på for vanlig tv finnes der Det vil si at man finner alle programmene som har gått på kanalene på en plass. men nå er det jo bare nesten alle programmene NRK sender som de legger ut ,noen for kun en viss tid TV2 har sin plattform og Discovery pogromene er ikke lett tilgjengelig på nettet Endret 7. juli 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jo netflix er jævlig genialt spør du meg. Du finner ikke det nyeste, men du finner utrolig mye der. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jo netflix er jævlig genialt spør du meg. Du finner ikke det nyeste, men du finner utrolig mye der. altså bare et arkiv over tv programmer . hvor lenge ligger programmene der da ? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Har Netflix på varenda framvisare här sedan ett halvår sedan. Det hjälper lite mot nya serier jag vill se, men till gengäld ser jag massor med serier och filmer jag annars aldrig hade tänkt på. Om man vill ha de nyaste serierna är Itunes otroligt bra (om du har amerikansk konto). Där sänds väldigt mycket serier dagen efter eller samma dag som tv-tablå i usa. Filmerna är lika nya som Blu Ray har jag erfarit. Och i 1080p med surround (inte HD ljud) Köpte precis tillgång till Suits S02 för $36 som är ca 200 kronor. Kvaliten på bild och ljud är fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå