TST Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Hvor langt er du villig til å gå? Se filmen nå Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Rome II var ikke en av de periodene jeg håpet de ville vende tilbake til nå. Men jo mer jeg tenker på det jo mer riktig føles det. Med denne traileren ble jeg helt overbevist . Glimmrende Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg har nå min tvil om at vi vil stusse så voldsomt ved de valgene vi tar, og at vi vil angre på de umoralske tingene vi kanskje vil gjøre. Men at det vil bli et førsteklasses strategispill, er jeg rimelig sikker på 1 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 omg Take my money! http://www.totalwar.com/en_us/romeII/ Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Åh, endelig tilbake i sitt rette element! Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Kult. SimCity 5 og Rome 2 er åpenbare lyspunkt for 2013. Endret 6. juli 2012 av Big aim 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg kunne tenkt meg en kombinasjon av Civilisation og Total War... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå