Espen Jansen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Neste kapittel i Narutos saga er avslørt. Les hele saken Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Den maskerte mannen heter Tobi / Madara Narutos: Minato Namikaze Gleder meg til den kommer neste år Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 RoyalGard skrev (På 5.7.2012 den 7.12): Den maskerte mannen heter Tobi / MadaraNarutos: Minato Namikaze;) Jeg er en fast seer av animen, og er det ikke slik at vi ikke vet helt sikkert hvem som skjuler seg bak masken? Navnet på Narutos far vet jeg, men det blir mer tilgjengelig om jeg skriver det slik. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Espen Soraki Jansen skrev (På 5.7.2012 den 7.49): RoyalGard skrev (På 5.7.2012 den 7.12): Den maskerte mannen heter Tobi / MadaraNarutos: Minato Namikaze;)Jeg er en fast seer av animen, og er det ikke slik at vi ikke vet helt sikkert hvem som skjuler seg bak masken? Navnet på Narutos far vet jeg, men det blir mer tilgjengelig om jeg skriver det slik. Det er sant, han har bare hevdet at han er Madara Uchiha Lenke til kommentar
deac Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 SLapsy skrev (På 5.7.2012 den 8.54): Espen Soraki Jansen skrev (På 5.7.2012 den 7.49): RoyalGard skrev (På 5.7.2012 den 7.12): Den maskerte mannen heter Tobi / MadaraNarutos: Minato Namikaze;)Jeg er en fast seer av animen, og er det ikke slik at vi ikke vet helt sikkert hvem som skjuler seg bak masken? Navnet på Narutos far vet jeg, men det blir mer tilgjengelig om jeg skriver det slik. Det er sant, han har bare hevdet at han er Madara Uchiha Vis skjult innhold Jeg er fast leser av mangaen. Det er ikke Madara heller, han blir resurrecta av jutsuen til Kabuto om et par episoder i animen. Er fremdeles ikke kjent hvem han er, dog er det mange teorier om det, sannsynligvis vil det komme et svar på det svært snart da naruto sloss mot Tobi i mangaen nå. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Mye spoilere her. Vil anbefale og bruke spoiler knapp idioter. Dere avslører de siste sesongene av Naruto sin 500 lange episode serie. Heldigvis visste jeg dette før. 2 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Det passer seg vel heller dårlig å være pedant når det kommer til slike nærdeting, men når vi nå først er i det hjørnet så har jo Kabuto vist "Madara" en kiste med liket til Madara, så at han ikke er Madara er jo ganske sikkert. Blir nok et morsomt spill, bare de ikke går tilbake til den endeløse springingen fra det andre spillet. En annen ting som irriterer meg er at de har fått lisens på navnet og historien, men så lager de viktige hendelser SÅ annerledes (for annerledes enn akseptabelt), og i tillegg har de ikke skaffet seg lisens på musikken fra tv-serien. Musikken er et stort savn. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 rawilliam skrev (På 5.7.2012 den 15.44): Det passer seg vel heller dårlig å være pedant når det kommer til slike nærdeting, men når vi nå først er i det hjørnet så har jo Kabuto vist "Madara" en kiste med liket til Madara, så at han ikke er Madara er jo ganske sikkert.Blir nok et morsomt spill, bare de ikke går tilbake til den endeløse springingen fra det andre spillet. En annen ting som irriterer meg er at de har fått lisens på navnet og historien, men så lager de viktige hendelser SÅ annerledes (for annerledes enn akseptabelt), og i tillegg har de ikke skaffet seg lisens på musikken fra tv-serien. Musikken er et stort savn. (idiot ) kommentaren granted. men det gir ikke deg grunn til og fortsette spoiler snakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå