Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen her som har Boxee box og kan svare på noen spørsmål? 

Hvordan er den rett utav boksen? Kan jeg streame storfilmer og tv-serier, surfe, se på youtube og slikt med en gang? 

Kan den finne tekst på filmer og serier jeg allerede har på pcen? 

Må jeg "gjøre den amerikansk" for å få tilgang til de fleste fordelene, eller er den mer enn brukbar til det meste slik den blir levert?

Er innholdet jeg eventuelt kan se direkte fra boksen i full HD?

Koster det noe å eventuelt se filmer og tv-serier? 

Kan filmer og tv serier fra en ekstern bærbar harddisk streames bare ved å koble den til boksen?

Er det enkelt å eventuelt endre innstillinger slik at jeg kan benytte meg av alle tilbudene i USA hvis det viser seg at svaret er nei på de fleste spørsmålene? 

Vil dere anbefale kjøp etter deres erfaringer?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Boxee er bare sinnsykt!

Kjøp det!

Ikke tøys rundt med dumme spørsmål som "funker det med en gang jeg tar det ut av esken" osv. Tenk heller på hva du får selv om det kanskje krever 10-15 min med konfigurering første gang.

Boxee kan du streame ALT med. Bluray på 30GB? Ingen stress.

Mangler du norsk tekst til den nye filmen du akkurat lastet med i 1080p som må synkes med releasen til publicHD? INGEN PROBLEM! Boxee henter og finner tekst til alt for deg. Og er ikke teksten synket kan du på få sekunder justere delayet selv på teksten slik at alle tekstalternativer vil passe.

Laster du ned og har du jævla mye tullete formater på ting? Ingen stress, Boxee skreller skallet på alt du kan klare å finne på. Du kan til og med spille av filmer som ligger inne i rarfiler bare ved å åpne en rarfil.

Du kan til og meg spille av .iso/img filer uten å pakke noe ut eller å emulere det.

Grensesnittet er dødsfett, raskt og brukervennlig. Fjernkontroll med tastatur følger med slik at du kan sitte i sofan å surfe med tastatur, som ligger på fjernkontrollen!

Om ikke det er nok, er boxee helt lydløs og så liten at du ikke vil tro størrelsen før du ser den med dine egne øyne. Den er også stabil og flott.

Og en siste ting, hvis du har et arsenal med filmer og serier som meg, altså mellom 3-6 TB så kan boxee sortere ALT for deg. Hvis alle filene dine ser slik ut:

Titanic.720p.R5.line.scene.XVID.massetullogdilldall.mkv så renamer boxeen automatisk til følgende:

"Titanic"

Du kan også klikke på filmen så henter boxee informasjon om hva den handler om, imdb score osv.

Hvis jeg ikke har klart å selge deg boxee med disse argumentene, til den prisen den går for, kommer du aldri til å lykkes i å kjøpe en god mediasenterløsning uten windows os ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...