eriknor Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Årets bygg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Et interessant bilde hvor jeg liker den nederste halvdelen veldig godt! Synes faktisk den øverste delen blir litt "kjedelig"... Et utsnitt med den nederste halvdelen tror jeg ville bli veldig spennende og ikke minst "spenstig"! Fargene fenger! 4'er for totalinntrykket! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Sier meg enig med 'smort' her - flott bilde av markens grøde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Likte godt bilde som det er.muligt det hadde vert kjekt og sett noen varianter. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Synes utsnittet passer godt her med kontrastene i bunn, noe av det samme finnes igjen i topp slik at det er lett å fatte sammenhengen og dybden i all teksturen i mellom. Behagelig å betrakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg