TanteEdgar Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 MERK: Dette er den første PS3 utgaven som kan spille PS1 og PS2 spill. Jeg bruker egentlig ikke PS3 maskinen min lengre og ser derfor ikke helt poenget med å ha den stående og samle støv. Eller... forresten... det har den visst gjort i 5-6 år allerede... Den er veldig lite brukt, har giddet å spille gjennom noen få spill, resten gikk jeg lei av før jeg var halvveis. Jeg har heller ikke brukt den til noe spesielt annet (multimediaboks). Jeg har 2 kontroller til den + en gitar. Spill: Uncharted 3 (et av spillene jeg gadd å fullføre) GT5 Collector's Edt. (Gidder IKKE å fullføre) Guitar Hero Metallica + Warriors of Rock GRID Crysis 2 MX vs ATV Reflex + Alive Motorstorm 1 + 2 Transformers (brukt en halvtime kanskje) Rayman Origins Collector's Edt. (morsomt spill) NFS: Undercover GT5 Prologue Har muligens et par til som jeg ikke tar helt igjen akkurat nå. Har et PS2 spill også som heter Driven to Destruction. Originalesken til konsollen har ligget i en krok siden den var ny og er strøken. Har noen en formening om hva jeg kan få for dette her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg solgte nettopp min PS3 med et headset og ett spill til 1750 kr, så jeg vil tro samlet verdi på alt du har er rundt 2500 kr. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Nja, husk at maskinen er 5-6 år gammel, og derfor er det ikke lenger garanti eller reklamasjon på den. Med mindre du finner noen som på død og liv må spille PS2-spill på maskinen, så tror jeg ikke du vil få så mye for den. Man får en ny PS3 med garanti og reklamasjon til 2k nå, så ikke forvent deg all verdens. Men selvsagt, du kan ha flaks. Du kan finne en fyr som ønsker den maskinen og alle spillene dine, og bryr seg ikke om garanti og reklamasjon, og som er villig til å betale for det. Du får prøve deg frem. Lykke til. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde gitt kanskje 1500 for en PS3 med PS2 støtte uten medfølgende spill, dersom jeg ikke allerede hadde en PS3. Spillutvalget du har er ikke så alt for imponerende, ikke for meg i alle fall. Om noen vil gi deg en god pris for kun maskinen, så ville jeg ha sjekket hvor mye du hadde fått om du solgte samtlige spill hos Game eller Gamestop, deretter solgt maskinen uten spill om totalen ble grei. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Siden ps3 60gig er så ustabille tror jeg de fleste er skjeptiske på konsollen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Vil ikke si 60gb er så ustabile,hvertfall ikke min,nå har jeg bare hatt den i 3år da,men har ikke opplevd noe problem med den. Eneste spilla som intresserer meg er vel GT5 og grid,muligens 2500 ellerno,men er noen gamle spill der også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå