aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg var på skype med en kompis og snakka. jeg tok også på delt skjerm en gang så etterpå når jeg hadde fjerna delt skjerm greia så kunne han se hva jeg var på uten at jeg kunne gjøre noe med det for eksempel : jeg skulle sjekke om han kunne se bildene mine og da sa han hva slags bilder det var hva er det han gjort? Vær så snill å svar meg fort !!!!!!! Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Pungt 1: restart PC-en hva er punkt 2 da? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dra ut nettverkskabel/koble fra trådløst nett. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Pungt 1: restart PC-en hva er punkt 2 da? Jeg kan se at du ikke har restartet PC-en enda. Restart den først 1 Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Dra ut nettverkskabel/koble fra trådløst nett. hvor lenge skal jeg ha den koblet fra? eller kan jeg bare koble den til med en gang? Pungt 1: restart PC-en hva er punkt 2 da? Jeg kan se at du ikke har restartet PC-en enda. Restart den først Ok gjør det nå Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 At du slår av pc'en, kobler av nettet, og lar den stå i 10 min før du slår den på bør være nok. Når du ikke lenger har Internett vil ikke personen ha tilgang, og jeg tror ikke han vil få det hvis du kobler nettverkskabelen på igjen heller. Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 har gjort alt dere har bedt om nå. skal jeg gjøre noe mere? At du slår av pc'en, kobler av nettet, og lar den stå i 10 min før du slår den på bør være nok. Når du ikke lenger har Internett vil ikke personen ha tilgang, og jeg tror ikke han vil få det hvis du kobler nettverkskabelen på igjen heller. okey starter de 10min nå Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Spørsmålet blir vel, kan han fortsatt se hva du gjør? Hvis nei, så trenger du vel forsåvidt ikke gjøre noe mer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dra ut nettverkskabel/koble fra trådløst nett. hvor lenge skal jeg ha den koblet fra? eller kan jeg bare koble den til med en gang? Pungt 1: restart PC-en hva er punkt 2 da? Jeg kan se at du ikke har restartet PC-en enda. Restart den først Ok gjør det nå HAHAHA 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Om du har brukt skype delt skjerm tror jeg nok den kobler ut etter du har logger ut og inn av skype, herunder også ved restart av PC. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Spørsmålet er vel om du er villig til å ta en slik risk. Koble fra, backup og en recovery. Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Spørsmålet er vel om du er villig til å ta en slik risk. Koble fra, backup og en recovery. hva mener du med riskio? hva annet kan han gjøre? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Meg bekjent kan ikke motparten se skjermen etter at man har fjernt delt skjerm. Så det kan hende han har klart å lure noe annet på pcen din. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Du kan aldri vite, den risken. En gang reinstallerte jeg hele PC-en fordi jeg hadde en magefølelse på at noen hadde lagt inn spyware på den Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Installere et antivirusprogram og en brannmur? Nettverkssikkerhet er ikke min sterke side, bare så det er sagt. Bruker bare Mac og Linux. Og har aldri brukt Skype, så jeg kjenner ikke til funksjonene heller. Jeg synes bare at noen av forslagene her høres litt drøye ut. Endret 4. juli 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Det er nok bare fjernstyring, det blir stoppet om du restarter PC-en. Kanskje du bør reinstallere Skype tilfelle du har skrudd på automatisk fjernstyring. Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 men hvis han forsatt kan se skjermen så har innstalert noe på pcen isåfall hva da? Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Da bør du formatere, hvis du har Windows 7 så gjør du dette ved å putte Windows 7 CD-en inn i maskinen din, deretter følger du rimelig enkle instruksjoner. Ikke så lurt å ta backup av bilder, musikk og diverse, da personen kan ha gjemt spyware i de filene. Lenke til kommentar
settings Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) har du teamviewer? Og før du gjør noe i overkant drastisk, se om windows brannmuren er på, skjekk om antivirus har på brannmur. Endret 4. juli 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå