Gå til innhold

Dress til høy og tynn mann


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Jeg trenger virkelig en ny dress. Problemet er at jeg ikke har helt vanlige proporsjoner. Er 198 cm høy og veier ca 80kg. Jeg har ikke satt meg noe spesielt pristak, men jeg tenkte i alle fall ikke å gå over 5000kr.

 

Jeg tror ikke det finnes et virkelig godt alternativ til å få noe skreddersydd, men dersom det ikke ser helt katastrofe ut blir jeg fornøyd. Jeg har lenge hatt planer om å prøve å legge på meg, men det blir alltid med tanken da jeg er for lat for å trene og spise mye.

 

Finnes det i det hele tatt noen merker som lager dressene sine så slimme at det er verdt å prøve? Jeg bor i Trondheim og skal til Bergen snart. Alternativet er jo å bestille over nettet, men da må jeg ta mål av kroppen først.

 

Det finnes også diverse nettsider som moderntailor.com o.l. men jeg er litt skeptisk da jeg frykter at stoffet ikke er spesielt fint. Det er også skummelt om jeg kan ta feil mål og ender opp med en ubrukelig dress.

 

Ikke den aller beste førsteposten, men jeg har en stygg uvane med å begynne tråder rett før jeg skal noe annet. Det hadde vært fint med noen innspill og så kan jeg heller bygge videre på det :)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...