dan83 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Noen innblikk? Kanskje litt forstyrrende bakgrunn? Hva med hvitbalansen? Ser bra ut på min skjerm, men den har jeg enda ikke fått kalibrert, dessverre 1 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Tror jeg skal gi bilde litt kaldere hvitbalanse, er dere ikke enig? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 NEI! Ikke endre på hvitbalansen. Den var helt toppers! Nå har bildet en varm og tiltrekkende atmosfære. Kaldere hvitbalanse vil gjøre bildet trist og dystert. Hvertfall for meg Ellers helt sinnsvakt skarpt og en meget flott komposisjon med et perfekt utsnitt! 2 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Ny versjon, som i mine øyne er bedre, men fortsatt litt usikker på hvitbalansen? Tror skjermen min er litt "kald", så er som sagt på tide med en kalibrering =) Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Syntes den nye ble for kald. Jeg har en 27" Samsung monitor til 4 lapper beregnet for bilde- og filmarbeid og den ble kalibrert for noen uker siden bare. Sier ikke at min mening derfor er rett eller noe, men syntes med min kalibrerte skjerm at den nye versjonen ble litt for kald. Ville beholdt den i første post AKKURAT slik den var Endret 7. juli 2012 av IceBlitz 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ville beholdt den i første post AKKURAT slik den var Det er også min mening, behold WB fra første bilde. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Litt rotete bakgrunn som du sier selv, men skarpt og flott. Jeg ville nok valgt ett noe annerledes utsnitt, enten litt tettere eller litt lengre fra. Første versjon fungerer best for meg også Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Rotete bakgrunn er dog ingen problem å fikse dersom man ikke er helt invalid når det gjelder data Sleng bildet inn i fotokjøppen og la clonestampen fly i alle retninger i bakgrunnen så blir det fint og smooth etterhvert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er enig i det som er sagt om hvitbalansen. En tettere beskjæring vil rydde opp bakgrunnen og padda kommer bedre frem. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Har en annen versjon her, men padda er kanskje litt for preget av blitsen? På tide å skaffe seg en ekstern blits med en sofboks eller diffuser =) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Penere og bedre utsnitt Litt blitsrefleks er veldig, veldig vanskelig å unngå på amfibier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå