Kamikaze-Kanin Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Bare pass på å jogge i godt belyste strøk. Ellers kan du være så uheldig å støte på skogsmonsteret Kjetil. Haha! Tror nok heller at det er han som hadde blitt redd. Med mine 197 cm og ganske grei hastighet gjennom skogen, så hadde han nok satt opp farta når "bigfoot" kommer bak han xD Har skremt folk der før jeg Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 I'm out. Gikk på den såkalte veggen og ble innlagt. Begynner på nytt når jeg er ute igjen, i mens blir det kjørt tosplitt som vanlig. Heldig med beliggenheten mellom galehus og treningssenter. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 innlagt? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Får vel begynne med en gang jeg blir frisk (fikk hjernehinnebettenelse kun noen få dager etter å ha blitt frisk fra en annen sykdom ) Endret 30. juli 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 æsj, den er kjip! Bare å si ifra når du er klar Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Er ikke hjernehinnebetennelse veldig farlig? Dere får det til å høres ut som en forkjølelse "Hei, sjef. Jeg kan ikke komme på jobb i dag, har fått AIDS . Blir nok borte til torsdag." "Du også? Eirik i økonomiavdelinga fikk det på mandag. Greit, ta deg et par dager fri." 5 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Glemte selvfølgelig av dette i går, fææææn. I'M OUT Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Damn! Betyr dette at det bare er meg og Kjetil igjen nå eller? xD It's ON! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 oh, it`s on! Blir nok en joggings i dag gitt, er for trøtt å sliten for å kjøre knebøy. Driver å snur om døgnet etter ferien, ikke blitt mer enn 4-5 timers søvn hver natt hittil i uka, frustrerende å bruke 1-2 timer på å sovne, enda man nesten faller sammen av trøtthet om dagen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Jeg begynner i morgen tidlig 0800.. håper jeg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 Så bra Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 1. august 2012 Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 oh, it`s on! Blir nok en joggings i dag gitt, er for trøtt å sliten for å kjøre knebøy. Driver å snur om døgnet etter ferien, ikke blitt mer enn 4-5 timers søvn hver natt hittil i uka, frustrerende å bruke 1-2 timer på å sovne, enda man nesten faller sammen av trøtthet om dagen Gjør som meg, start å stå opp sånn 6-7 tiden på morgenen, da er du grisetrøtt nå kl 23:00 xD Veldig greit egentlig! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Står opp kl 06.00. Rekker ikke jobb om jeg står opp senere. Problem not solved! Skal legge meg nå! Får se hvordan det går. Hjelper ikke akkurat å sitte forran denna pc skjermen her heller! Endret 1. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 Vel, da har du et problem jeg ikke har Jeg har for mye ferie jeg, venter bare på å kunne starte i den nye jobben min og komme meg på skolebenken igjen... Så da har jeg egentlig for god tid til å trene og sånt xD Funka det å legge seg da? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 lett å bli lat i ferien. jeg sov alt for lenge hver dag i hele ferien desverre. joda, det gikk det. sovnet ca 23.50 tenker jeg. ble hvertfall 6 timer med søvn. bedre enn 5:P Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 For lett å late seg i ferien når man har for mye dødtid. Eneste grunnen til at jeg har klart å lage meg denne rytmen med å stå opp tidlig er fordi jeg bor med en jente som står opp kl 6 hver god damn dag xD Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 du er flink som har den døgnrytmen! får mye ut av dagen da :-) Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 2. august 2012 Rapporter Del Skrevet 2. august 2012 Man kan få mye ut av dagen da ja, men ikke når man uansett har ferie og ikke har noe man burde eller må gjøre utenom å spise frokost xD Tenker jeg skal komme meg avgårde og ned til hjembyen min Tønsberg snart. Blir vel svømming som kondisjon i dag tenker jeg, ble jogging i går, og musklene mine kunne tenke seg en runde i det varme bassenget! Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Im back! er med fra og med imorra, skriv meg! 1 uke fri fra trening i spania, ITS ON! Savner treninga! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. august 2012 Rapporter Del Skrevet 3. august 2012 Du kan skrive meg opp med start 02.08.12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå