Skosåle Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Da var Ownbeef ute etter 2 dager med trening! Skal vi mobbe de som går ut tidlig? Ownbeef, tok alkoholen overhånd? Endret 7. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Hva med å skrive navnene til de som går ut med stor rød skrift? Forresten, skal du legge meg til på lista snart, eller? Er jo inne på min tredje dag allerede. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) oi, sorry! Har helt glemt av det. Skal gjøre det nå! Ja! De skal merkes med rød skrift! Edit: Done and done! Endret 7. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Bare å si ifra når du er klar igjen, ja. Så skal jeg skrive deg opp på nytt! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 Hah, to ute allerede! På tide å eliminere "the competish" Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Herregud! Fuck! Sto opp tidlig for å trene i dag, da jeg skulle i familieselskap til kl 13.00. Var på treningssenteret kl 11.15, men neida! De har så klaaaart sommertider, så de åpner kl 12.00 og stenger 16.00 på søndager. Noe som resulterte i at jeg ikke fikk trent, da jeg ikke kom hjem igjen før nå.. Ikke kan jeg jogge heller, da beinet ikke tillater det.. Så jeg må gå en lang tur da, for å kunne kalle det "trening". Tok 14, 20 og 12 chins hjemme hos min mor tho, da jeg har stang der. Så med en gåtur så har jeg "trent" så mye jeg har hatt sjangs til i dag. I morgen blir det også stress, da jeg skal jobbe, så hjem (ca 1 time unna oslo), så skal jeg på Pearl Jam konsert i oslo på kvelden igjen. Må finne på noe lurt noe, om jeg skal rekke å trene.. Å trene på et annet senter er nesten uaktuelt Endret 8. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Da var Ownbeef ute etter 2 dager med trening! Skal vi mobbe de som går ut tidlig? Ownbeef, tok alkoholen overhånd? Haha nei, det var nok ikke alkoholen, var bare ren latskap :!: Endret 8. juli 2012 av Ownbeef Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Så, hvordan går det med alle? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Still in, så fremt 40 min svømming er godkjent kardio Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Haha! Endelig en genial konkurranse Jeg er så med! Forresten Anaio... du er treig xD Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg utsetter det as. Må vente til jeg kommer tilbake til Trondheim og får litt rutine på sakene igjen. Tilbake sterkt på onsdag/torsdag! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg gleder meg nesten til den dagen jeg må gi meg for jeg har planlagt noe helt perfekt! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Haha! Endelig en genial konkurranse Jeg er så med! Forresten Anaio... du er treig xD JEG SKAL SVARE DEG MED ENGANG. Gi meg ti minutter Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Går bra enda! Var så vidt jeg fikk trent noe særlig i går tho, kom hjem fra jobb, så hadde jeg bare en time på å trene/spise/dusje. Ble til at jeg kjørte skulderpress, sidehev og triceps imens jeg spiste og stresset. Hadde også en veldig fysisk dag på jobben, med mye bæring og montering, så jeg lar det gå (barely!) Hadde jo faktisk ikke sjangs til å trene mer, da jeg var på jobb fra 07-16.00 også var jeg på/på vei til konsert fra 17.15 til 01 på natten. Treningen i dag ble bra hvertfall. Trente i nærmere 2 timer så Edit: Har stryket ut wingeer og added Kamikaze-Kanin. Bare å si ifra når du er med i gamet igjen wingeer, så skriver jeg deg opp igjen Endret 10. juli 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Ich bin out! Jeg har prioritert trening framfor sosialt samkvem siden konkurransen begynte, og idag falt jeg for fristelsen. Synd, but im a-okay with it. Hadde uansett blitt noe reising ganske snart Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Ossen gaar det med folka? Her gaar det unna. Trener ganaske saa hardt hver dag. Fikk dessverre en skade i skulderen pga for hardt kjor med dips, jaja faar ta en pause naar det gjelder dips men kjroer paa med styrke andre steder osv osv. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 bra du holder ut, selv om du er skadet! går bra her, har sovet i 2 timer nå. var helt absurd sliten etter jobb. mye shauing og tunge løft! så nå farer jeg på trening nr.11 på rad Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 12. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2012 Skriv meg øverst, trent hver dag siden 1. april Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå