Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konkuranse! Hvor mange dager med trening klarer du i strekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! Fuck!

Sto opp tidlig for å trene i dag, da jeg skulle i familieselskap til kl 13.00.

Var på treningssenteret kl 11.15, men neida! De har så klaaaart sommertider, så de åpner kl 12.00 og stenger 16.00 på søndager.

Noe som resulterte i at jeg ikke fikk trent, da jeg ikke kom hjem igjen før nå..

Ikke kan jeg jogge heller, da beinet ikke tillater det.. Så jeg må gå en lang tur da, for å kunne kalle det "trening".

Tok 14, 20 og 12 chins hjemme hos min mor tho, da jeg har stang der. Så med en gåtur så har jeg "trent" så mye jeg har hatt sjangs til i dag.

I morgen blir det også stress, da jeg skal jobbe, så hjem (ca 1 time unna oslo), så skal jeg på Pearl Jam konsert i oslo på kvelden igjen.

Må finne på noe lurt noe, om jeg skal rekke å trene.. Å trene på et annet senter er nesten uaktuelt :closedeyes:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Går bra enda!

Var så vidt jeg fikk trent noe særlig i går tho, kom hjem fra jobb, så hadde jeg bare en time på å trene/spise/dusje.

Ble til at jeg kjørte skulderpress, sidehev og triceps imens jeg spiste og stresset. Hadde også en veldig fysisk dag på jobben, med mye bæring og montering, så jeg lar det gå (barely!)

Hadde jo faktisk ikke sjangs til å trene mer, da jeg var på jobb fra 07-16.00 også var jeg på/på vei til konsert fra 17.15 til 01 på natten.

Treningen i dag ble bra hvertfall. Trente i nærmere 2 timer så :)

Edit: Har stryket ut wingeer og added Kamikaze-Kanin.

Bare å si ifra når du er med i gamet igjen wingeer, så skriver jeg deg opp igjen :D

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...