Skosåle Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Damn! Du er flink..... Trodde jeg ikke skulle blitt knust så til de grader Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Damn! Du er flink..... Trodde jeg ikke skulle blitt knust så til de grader Takker takker! Tenker egentlig ikke på det som en konkurranse lenger, men klarer bare ikke å få meg selv til å ta en dag fri xD Hvordan klarte du å ta den ENE dagen fri som gjorde hele forskjellen? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Husker faktisk ikke hvorfor jeg tok fri.. Det var fordi jeg ikke rakk tror jeg. Det var dumt av meg ihvertfall! Blir lett lat etter en fridag Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Husker faktisk ikke hvorfor jeg tok fri.. Det var fordi jeg ikke rakk tror jeg. Det var dumt av meg ihvertfall! Blir lett lat etter en fridag Teach me your ways master! Teach me how to take a day off! xD Nei, det ender nok med det samme for meg også. En eller annen dag har jeg nok for mye å gjøre, så jeg rekker det ikke... Enten det ellers må jeg vel ende opp på sykehuset en eller annen dag her snart Men, ikke i dag.. for i dag er det elvepadling! Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Eg klarte sjølvsagt å faile dagen etter at eg skreiv innlegg om at eg joina her, men eg prøver på nytt Har trent kvar dag sidan 17. september. Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Dag 77! I går opererte jeg foten, men jeg kan jo ikke gi meg så lett, så ble med på kajakkpadling i går også, gikk jo fint siden bedøvelsen ikke hadde gått ut av foten xD Så det jeg skrev om å havne på sykehuset stemte jo egentlig Men, i dag hadde jeg egentlig sett for meg at jeg måtte gi meg, halter som overdrevet zombie-film Men jeg må bare klare 100 dager! Bare 23 dager igjen da, så skal jeg ta en velfortjent ferie Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Dag 14 Måndag: Benkpress, styrkeøkt, Tysdag: Hard joggetur i motbakke. dans, 15 min buldring, svømming Onsdag: Dans, 8km sykling Litt uteklatring, leikbasert trening i hall Torsdag:Orientering Fredag:Klatring Laurdag: Roleg langkjør 1t Søndag Buldring 1 t Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Dag 21 Måndag: Svømming Tysdag: Benkpress, styrke Onsdag: Klatring Torsdag: Roleg langkjør med fartsleik 1t Fredag: Benkpress +mage Laurdag: Klatring Søndag: Roleg langkøyr 1t Går fint det her, trur ikkje det hadde blitt trening i dag hadde det ikkje vore for denne tråden Endret 7. oktober 2012 av Assbear Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 I dag er jeg på dag 90, og jeg har nå innsett at dette ikke er en konkurranse for meg lenger, men mer som en tvangslidelse om at jeg MÅÅ trene hver dag xD Så, for å bryte den onde sirkelen må jeg tvinge meg selv til å ikke trene så fort jeg har nådd målet på 100 dager Men, i dag er det tirsdag, og tirsdag er padledagen! Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fremdeles ok om jeg henger meg på tråden? Startet igår! Hehe, trenger litt motivasjon til å komme meg ut! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er helt ok, jeg er bare veldig treig med å skrive opp for tiden! Du er syk, Kamikaze Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er helt ok, jeg er bare veldig treig med å skrive opp for tiden! Du er syk, Kamikaze Jeg har vært syk, jeg har vært skada, og jeg har vært operert! På tide at jeg gir meg når jeg når 100! xD Du skulle ikke starte opp igjen du også da? Slå meg kanskje? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Prøver meg på nytt her, fra og med i dag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har drevet mental trening i nesten 2 år Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Gikk dårlig når jeg kom til helga gitt! Skal greie å trene hver ukedag, men går dritt når jeg drar hjem i helga! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er fremdeles med, siden den 10. oktober. Loggen fører jeg her (ikke alle dager er med, men setter inn MINST en kardioøkt hver dag): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1403807 Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Dag 30! Sidan sist har eg gjort dette: Roing 5000m, Benkpressx3 Buldring Roleg 3 dagers fjelltur, Klatringx2 kjernemusklatur, Generelt ballspel Crawl teknikk 40min. Fascinerande kva kroppen klarer så lenge ein held det variert! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vel alle sammen! Nå har jeg trent hver dag i 100 dager! Kommer til å bli tungt, men skal prøve å ikke trene i morgen xD Resultatet etter denne fine lille treningsøkta har gitt meg noe mer styrke, faktisk doblet eller tredoblet ALLE styrkeøvelsene jeg har trent... noen av apparatene har jeg faktisk maks'a for lengst Også må jeg nesten si meg meget fornøyd med at jeg har utvidet til en 8-pack! Hvem skal slå meg!?! Kjetil... skriver du meg opp som avsluttet i dag, etter 100 dager, så skal jeg heller si ifra om jeg ikke klarte å slutte Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Haha! Gratulerer!! :w00t: Ja, skal få oppdatert litt her nå! Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Dag 45 Eg er fortsatt med, skal i alle fall klare 50 dagar, men eg er redd dag 50 blir siste dag sidan eg skal på utenlandstur. Og forresten: Imponerande med 100 dagar kamikaze-kanin! Endret 31. oktober 2012 av Assbear 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå