Abdulaziz Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg har tenkt å begynne på Team fortress, men jeg vet nesen ingenting om det så kan noen hjelpe med det? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 TF1 eller TF2? Er vel ikke så my å lære seg, velg en klasse og sikt å skyt. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 men er den bare på engelsk? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Regner med at du refererer til Team Fortress 2. Last ned spillet, og begynn med "Trening" Der får du en god innføring i alle klassene en etter en (på norsk om ønskelig siden hele spillet er oversatt), det er ikke ett vanskelig spill i det hele tatt og du sette det for inn i det. Når du har kommet deg litt inn i spillet vil jeg så anbefale deg. Ikke begynn med "Spy" eller "Demoman", det er to klasser som kreves litt mer kunnskaper enn andre klasser som f.eks soldier og heavy som er relativt lett å spille med. Lykke til og kos deg masse med spillet. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 Men jeg prøver å laste spillet ned og det funker ikke jeg laste andre programer. Kan noen gi meg en lenke? Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 http://store.steampowered.com/app/440/ Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 men da må jeg ha steam eller noe sånt? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ja, det stemmer at du må laste ned steam klient og registrere deg. Lenke til kommentar
Abdulaziz Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå