Gabriel Shear Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Bestillte en multicom pc for ca 1 og et halv år siden (dinside pc) og nå har skjermen og brenneren røke. Jeg fikk pc-en i 3 pakker (tror jeg?) En med skjerm, en med tower, og en med skriver, mus, tastatur kabler osv. Har kun en faktura, og det er den siste med skriveren! Skjønner ikke hvordan jeg har klart det, har alt av papir utenom de to siste fakturane. Det jeg lurte på er om Multicom har dette lagret i databasen sin, slik at det er mulig å få ny skjerm og brenner på garantien? Hva gjør man når man har mistet kvitteringen? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hvorfor spør du oss om multicom har dette i databasen sin? hvorfor spør du ikke multicom? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jeg spør fordi når jeg skal sende mail så kan jeg skrive noe ala dette: ..........Jeg har dog et problem, og det er at jeg ikke har alle faktura ark fra pc-en jeg betalte via postoppkrav, men etter å ha hørt fra andre multicom kunder så hadde vist dere dette lagret i databasen deres? do u get my point? Lenke til kommentar
hkg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg mistet en kvittering fra mamoz.no. Sendte mail og spurte om jeg kunne få en ny og fikk det pr. mail. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Alle nettbutiker skal ha registrert hva hver kunde kjøper grunnet garanti osv. Dog må du ha oppgitt navn osv til dem.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 ok.. da prøver jeg Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 alle er vel pålagt og ha kviteringene i enten 6 måneder, eller 3 år??? tar jeg ikke helt feil. Lefdal feks. har alle kviteringer siaden starten Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 vi lagrer alle kvitteringer på computercity også, men hvis kunden ikke ber om å få navn, eller vi krever det, så blir det vanskelig å finne igjen akkurat den kvitteringen lissom. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Og betalte du pr oppkrav har posten dette i sitt system Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hvis du går inn på multicom's sider og logger deg inn, kan du se alle bestillingene du har gjort der. Du kan så klikke på ordrenummeret for å se detaljene. For min del har jeg ordre info der som går helt tilbake til 03.02.2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå