Aspiranten Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Nå har jeg fått svar fra Supersmart. De sender meg produktet tilbake. Dette er rent lureri/svindel. Jeg har skriftlig svar fra LSI support om at produktet deres har problemer, og at det nesten dobbelt så dyre kortet ikke har disse problemene. Det viste seg å være riktig, og jeg måtte faktisk kjøpe det dyrere kortet for å få løst behovet mitt. At jeg da ikke får returnert det billigere kortet er helt hårreisende. Dette hadde aldri skjedd hos Komplett.no eller lignende seriøse butikker. Håper dere leser mine erfaringer med butikken før dere går i fella og handler der selv. Dette har kostet meg 2500,- rett ut av vinduet. Tusen takk, Jørgen fra Supersmart. Endret 16. februar 2015 av Aspiranten 1 Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Min erfaring: Chat'en har vel kun fungert 1 gang tror jeg, alle andre ganger er det "Ingen konsulenter tilgjengelig" eller som nå "vår chat er stengt". Da kan de like gjerne droppe chat-muligheten. De tingene jeg har kjøpt har vært en blanding av lokal- og fjernlager, og ting har ankommet innen rimelig tid. Har benyttet meg av både hentelager og frakt. Dropp "ekspedisjonsgebyret"! Har sendt mail en eller to ganger med spørsmål, men der har jeg aldri fått svar. I tillegg har jeg snakket med noen på tlf en gang, og personen skulle sjekke opp et par ting og ringe tilbake. Hørte aldri fra dem, så den handelen gikk da til noen andre som faktisk kunne svare. Har hatt en retur, og den gikk greit. Fikk nytt produkt tilsendt. Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Hva skjer med Supersmart? Har sendt inn en reklamasjon som ligger uavhentet og som kommer til å bli returnert da hentefristen er i dag. Har sendt purring på e-post uten respons. Om jeg prøver å ringe så kommer jeg ikke i gjennom, samtalen blir avsluttet. Fant nummeret til daglig leder Jørgen Andreas Vogt på gule sider, men om jeg ringer det får jeg bare høre at nummeret ikke er i bruk. Hadde virkelig vært flott om jeg får gjenoppleve det som i sin tid skjedde med Amentio Datakjeden, der faenskapet gikk under mens jeg hadde en aktiv reklamasjon inne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ser dårlig ut: http://www.prisjakt.no/shop.php?f=16043 Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Hva i all verden gjør man nå da? Sender inn klage til forbrukerrådet? Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Ser dårlig ut: http://www.prisjakt.no/shop.php?f=16043 Gjelder dette også multicom? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Hvorfor skulle det gjelde Multicom? Det er da vitterlig en link til Supersmarts side på prisjakt, og så vidt meg bekjent er ikke Multicom konkurs. Endret 10. juni 2015 av Argusblikk Lenke til kommentar
almond Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Har dessverre en bestilling inne hos dem, får ikke svar på tlf eller de 3 forskjellige mailene de har for support. Varen har vært "til behandling" i 2 mnd. Skal jeg gå videre med livet og håpe på det beste eller er det noen måte å få pengene tilbake? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Betalt med kort? prøvd å få pengene tilbake via banken i så fall? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det stemmer, Supersmart er nedlagt: http://www.supersmart.no/InfoCompany.aspx Jeg prøvde å registrere en retur, men fikk aldri svar. Nå vet jeg hvorfor. Løsningen blir å ta retur gjennom produsenten direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå