Gå til innhold

Supersmart.no - erfaringer


Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått svar fra Supersmart. De sender meg produktet tilbake. Dette er rent lureri/svindel. Jeg har skriftlig svar fra LSI support om at produktet deres har problemer, og at det nesten dobbelt så dyre kortet ikke har disse problemene. Det viste seg å være riktig, og jeg måtte faktisk kjøpe det dyrere kortet for å få løst behovet mitt.

 

At jeg da ikke får returnert det billigere kortet er helt hårreisende. Dette hadde aldri skjedd hos Komplett.no eller lignende seriøse butikker. Håper dere leser mine erfaringer med butikken før dere går i fella og handler der selv. Dette har kostet meg 2500,- rett ut av vinduet.

 

Tusen takk, Jørgen fra Supersmart.

Endret av Aspiranten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring:

Chat'en har vel kun fungert 1 gang tror jeg, alle andre ganger er det "Ingen konsulenter tilgjengelig" eller som nå "vår chat er stengt".

Da kan de like gjerne droppe chat-muligheten.

 

De tingene jeg har kjøpt har vært en blanding av lokal- og fjernlager, og ting har ankommet innen rimelig tid. Har benyttet meg av både hentelager og frakt.

Dropp "ekspedisjonsgebyret"!

 

Har sendt mail en eller to ganger med spørsmål, men der har jeg aldri fått svar.

I tillegg har jeg snakket med noen på tlf en gang, og personen skulle sjekke opp et par ting og ringe tilbake. Hørte aldri fra dem, så den handelen gikk da til noen andre som faktisk kunne svare.

 

Har hatt en retur, og den gikk greit. Fikk nytt produkt tilsendt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hva skjer med Supersmart?

 

Har sendt inn en reklamasjon som ligger uavhentet og som kommer til å bli returnert da hentefristen er i dag.

 

Har sendt purring på e-post uten respons.

Om jeg prøver å ringe så kommer jeg ikke i gjennom, samtalen blir avsluttet.

 

Fant nummeret til daglig leder Jørgen Andreas Vogt på gule sider, men om jeg ringer det får jeg bare høre at nummeret ikke er i bruk.

 

Hadde virkelig vært flott om jeg får gjenoppleve det som i sin tid skjedde med Amentio Datakjeden, der faenskapet gikk under mens jeg hadde en aktiv reklamasjon inne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har dessverre en bestilling inne hos dem, får ikke svar på tlf eller de 3 forskjellige mailene de har for support.

 

Varen har vært "til behandling" i 2 mnd.

 

Skal jeg gå videre med livet og håpe på det beste eller er det noen måte å få pengene tilbake?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...