Gå til innhold

Mest laptop for pengene + - 15k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ocz er en gigant, samme med intel

å støtte ocz som leverer delvis defekte produkter støtter jeg ikke

Enig med Arni. Sitter selv med 2 ocz disker kjøpt omtrent samtidig.... brukt et tosifret antall timer på å få de stabilisert. Tok dem et halvt år å komme med en ordentlig stabil oppdatering.

Lenke til kommentar

Hvis jeg var deg(tådstarter) så trur jeg at jeg ville ha valgt P170E med 7970M, mSATA SSD og 1x500GB HDD, så kan du også smekke inn den eksta 500GB HDDen du har.

Les tråden, så forstår du hvorfor ikke P170E ikke er valgt.

Nøkkelordene er: Enduro og "relativt små prisforskjeller."

Lenke til kommentar

Skal høre med Expert i morgen om den HP pcen, så er det sannsynligvis bare å bestille ny Alienware :)

Dette blir gøy. Jeg kan forresten bekrefte at det lønner seg å sette opp bestilling via telefon, selgerene kan gi deg ekstra rabatter som du ikke kan få ellers.

Pcen blir sånn som jeg listet opp tidligere og jeg får tak i en Intel ssd utenom.

Lenke til kommentar

Da fant vekstedet ut at problemet denne gangen var en SW feil (som har vært der selv etter 3 recovery'er)

Så jeg blir ikke kvitt pcen helt enda. Må også betale litt for å være uten pc i 2 uker... :hrm:

Men da blir kanskje Alienware pcen litt billigere til neste gang (jeg har jo HP så det vil bli en neste gang).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...