Arne Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hei, Ser etter en telefon med qwerty-tastatur. Fordel hvis det er android, men ikke nødvendig. Må være VELDIG god å skrive epost og sms på, da det er dette jeg bruker telefonen mest til. Må også ha ok skjerm så jeg kan lese nettsider på den, men dette er ikke primærområdet mitt. Bruker gmail, så det må finnes en app for dette. Så egentlig litt på blackberry, men nå som RIM går mot konkurs ønsker jeg ikke dette likevel. Maksprisen min er 4k, men fint om dere finner noen rimligere alternativer også. Har sett på Nokia E6, men den er gammel. Vil gjerne ha en slim mobil med aluminiumsdeksel. Den må være veldig robust, da jeg bruker mobilen VELDIG mye, og jeg kjøper gjerne ikke ny før om et par år. Oppsummert: Maks 4k Veldig godt tastatur Robust God batteritid Takk! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Dersom det forenkler kravene mine litt så er eneste kravene mine til apper Gmail og spotify. Er vel en klassisk businesstelefon jeg er ute etter, ala blackberry. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 Noen som har lyst å hjelpe en student som ikke har peiling på mobiltelefoner? Har søkt rundt på google, men har ærlig talt ikke funnet noen gode alternativer, utenom kanskje den gamle Nokia E72 eller E6. Virker ikke som qwerty-tastatur er noe særlig prioritet for mobilprodusentene for tiden. Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Du har helt rett i at slike telefoner ikke er pri en hos produsenter for tiden. se på denne om der er noe: http://www.mobili.no/nyheter/vil-du-ha-taster/ Ellers finnes det jo gode touch-qwerty til de fleste telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå