LordTikTak Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Hei jeg er en av hovedpersonene bak suksessen på en annen server, men etter at jeg sluttet der har jeg bestemt meg får og hjelpe andre små/store servere. Jeg har mye erfarring innen reklamme bransjen ettersom jeg har hatt sommer jobb i et reklamme byrå hos min far.Tjenesten er GRATIS og men krever 1 ting og det er at viljen for endringer/forbedring må hvære der.Tjenesten inneholder:Start fase analyse - en basic analyse for og finne posetive og negative sider.Oppstarts møte - Jeg legger fram mine ting og konfronterer staben med negative ting som kan forbedres.Diverse møter - Får og få litt inspill kunngjøre nye ting og slik.Sluttfase møte - Jeg sier takk for meg og gir ansvaret Vidre til eier. NB!: Dette skjer når jeg mener jeg er ferdig med mitt.NB!: Serveren vil bli fulgt opp over lengere tid.Påmellding skjer per sms/skype melldingSTAUS: 3/41 ledig(e) plasser.VIKTIG: Jeg kan ikke garantere suksess men kan garantere økende spiller antall. Endret 26. juli 2018 av LordTikTak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå