Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Maten er klar..kom og spis ! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tjeldmamma sier selvfølgelig ifra når middagen er klar.. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Artig og bra bilde av tjelden!!! Mon, tro hva den hadde på menyen! God 4'er! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Flott bilete av tjelden! Likar komposisjonen. Som vanleg god kvalitet over heile fjøla. Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Herlig positur. Kvalitetsbilde. ;-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Takk Svein Takk Magnar Takk Melvin Det hører med til bildet at ungene, 3 sjeler, faktisk fikk mat etterpå..om det var tilfeldig eller ei kommer jeg aldri til å få vite..det hun gulpet opp kan kanskje kalles sjøoppgulpsnadder ala carte . Endret 4. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Helt topp bilde - til og med neglene er perfekte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg