Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

De døde vil jeg skal dø :(

Anbefalte innlegg

De døde vil jeg skal dø!! de prøver å lokke meg til dem. de er i hode mitt hele tiden og vil jeg skal dø. og når jeg ser bilder av døde personer så viser de tegn om at jeg må komme til dem, at jeg må dø! De mener min skjebne er å dø med å ta selvmord og derfor er det min skjebne.. jeg MÅ dø sånn seriøst, hva skal jeg gjøre? de døde har vel rett? Anonym poster: ef49c53fde3a1b17ac7d7d571e3b5922

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforkning og forebygging har me fått råd om korleis me skal behandle sånne situasjonar.

Trådar kan bli stengt, innlegg eventuelt fjerna for å stoppe diskusjonen. Me henviser den eller dei som måtte ha tankar om dette om å ta kontakt med profesjonell hjelp. Forumbrukarane her inne har ikkje den nødvendige kunnskap og forutsetningar for å takle ein situasjon som dette.

Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe personar med den slags tankar, eg vil oppfordre å ta kontakt for ein prat. Du kan og ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.

Forumet er ein fin stad å diskutere mindre alvorlege, daglegdagse problem og få nokon å prate med, som i "Trenger du noen å snakke med?"-tråden eller Deppetråden. Det er mange brukarar på forumet som gjer ein fantastisk jobb med å strekke ei hand ut til dei som har bruk for hjelp. Etter min meining dei beste bidraga som finnes på forumet vårt. Når det derimot er snakk om personar som har tankar om sjølvmord så følgjer me anbefalingar frå SSFF.

Kristeinformasjon i nødstilfelle
Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97.)

Om nokon har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no gjennom ein privat melding.

Mvh
Zeph
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...