the_cduck Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg mottok nylig telefonregning i posten. Spesifisert. Jeg er klar over at jeg har ringt mye til Netcom-mobilnummer, men HVORDAN I HELVETE ER DET FORSVARLIG Å TA SÅ MYE MINUTTET!? Det kan da umulig koste så forjævla mye for de forbanna monopoltøsene å la en stakkar ringe litt til en bekjent eller ti. Hvis telenorledelsen plutselig finner katta si død med en skrutrekker gjennom hodet i postkassa et par dager fra nå, vet de hvem det kommer fra. Jævler. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmmm? prisene står vel ganske klart oppgitt her å der ? å siden du har så mye imot telenor er det ingen som stopper deg i skifte til f.eks netcom.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 For å formulere på ditt nivå... Jeg sover JÆVLIG godt... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 For å formulere på ditt nivå... Jeg sover JÆVLIG godt... gjør du? hvordan klarer du et? jeg ligger å vrir meg hele natta jeg .. tror jeg må bytte seg snart.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 gjør du? hvordan klarer du et? jeg ligger å vrir meg hele natta jeg .. tror jeg må bytte seg snart.. Man kan sove godt selv om man vrir på seg... Men jeg sover godt selv om jeg jobber for Telenor, det er mitt levebrød og jeg før den lønna jeg skal ha. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg mottok nylig telefonregning i posten. Spesifisert.Jeg er klar over at jeg har ringt mye til Netcom-mobilnummer, men HVORDAN I HELVETE ER DET FORSVARLIG Å TA SÅ MYE MINUTTET!? Det kan da umulig koste så forjævla mye for de forbanna monopoltøsene å la en stakkar ringe litt til en bekjent eller ti. Hvis telenorledelsen plutselig finner katta si død med en skrutrekker gjennom hodet i postkassa et par dager fra nå, vet de hvem det kommer fra. Jævler. du har problemer... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg mottok nylig telefonregning i posten. Spesifisert.Jeg er klar over at jeg har ringt mye til Netcom-mobilnummer, men HVORDAN I HELVETE ER DET FORSVARLIG Å TA SÅ MYE MINUTTET!? Det kan da umulig koste så forjævla mye for de forbanna monopoltøsene å la en stakkar ringe litt til en bekjent eller ti. Hvis telenorledelsen plutselig finner katta si død med en skrutrekker gjennom hodet i postkassa et par dager fra nå, vet de hvem det kommer fra. Jævler. Det du nå har gjordt, er å drite i buksa, og skylde på andre for at de ikke sa fra til deg at du burde gå på do istedet.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det er jo bare å bytte til Netcom - de har jo samme priser uansett hvem du ringer til? Det _er_ faktisk ikke verre. Ved å fortsette å være telenor-kunde, støtter du de du kritiserer så grovt. Gå til konkurrenten, så bidrar du med ditt til å tvinge Telenor til å endre syn på saken. See the point? Lenke til kommentar
the_cduck Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det var et øyeblikk av veldig aggresjon. Er forsåvidt ingen videre fan av Telenor. Prisene er, og forblir vel, drøye. Uten tvil. Er klar over at det er jeg som har brukt alt og som må bite i det sure eplet. :> Er forsåvidt også snakk om fasttelefon, ikke mobil. Og kjakan_mm; du sliter. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 vel, det er jo du som har seriøse problemer med den telefonen. du _kan_ prøve å slappe av litt med ringinga. kanskje ta en tur ut døra? hehe... Lenke til kommentar
the_cduck Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Haha, som om du er noe bedre. Eneste grunnen til at du tusler ut for tiden er fordi du ikke har maskin. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Haha, som om du er noe bedre. Eneste grunnen til at du tusler ut for tiden er fordi du ikke har maskin. vel. jeg sitter ikke og sutter på telefonen 24/7 Lenke til kommentar
the_cduck Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det gjør da for all del ikke jeg heller. Jeg slikker på den. Lenke til kommentar
merkur Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 telenor har alltid vært dritt, dyre regninger, begrensett nedlasting, vansklig å få tak i, dyrt mobil abonnement....osv.....Det går jo ikke en gang å ha fri nedlastning, de måtte jo selvfølgelig gjøre sånn at jeg bare kan laste ned en 1 gb i måneden også får jeg treig internett igjen :-? Er det i hele tatt noe bra med telenor?? :wink: Lenke til kommentar
Danko Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ahh nok et seriøst og flott innlegg. Skal nok vedde på at Telenor kommer på andre tanker etter å ha lest dette. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 telenor har alltid vært dritt, dyre regninger, begrensett nedlasting, vansklig å få tak i, dyrt mobil abonnement....osv.....Det går jo ikke en gang å ha fri nedlastning, de måtte jo selvfølgelig gjøre sånn at jeg bare kan laste ned en 1 gb i måneden også får jeg treig internett igjen :-? Er det i hele tatt noe bra med telenor?? :wink: Lønningene er greie nok De bygger ut landsdekkende ( noe som sikkert også gjør at prisen er noe dyrere ). Telenor tar initaivet til nye utbygginger. Så helt på tryne er de nok ikke. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Minst likt Disse bedriftene rangerer høyest på spørsmål om hvilke bedrifter folk flest har et dårlig totalinntrykk av. 1 - NSB - 48 % 2 - SAS - 44 % 3 - Posten - 36 % 4 - Telenor - 34 % 5 - Statkraft - 30 % 6 - DnB - 26 % 7 - If Skadeforsikring - 25 % 8 - TV Norge - 23 % 9 - Bravida - 20 % 10 - Storebrand - 20 % Hehey! Jeg er på 4 plass Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 the_cduck: er du interessert i et mobilabonnement som er radikalt billigere enn telenor, netcom og chess? ta kontakt via pm. Lenke til kommentar
the_cduck Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Ahh nok et seriøst og flott innlegg.Skal nok vedde på at Telenor kommer på andre tanker etter å ha lest dette. Har jeg på noen måte insinuert at Telenor ville komme til å tenke på noe ved å lese denne posten (ved mindre de er meget glad i kattene sine)? Det var mer et raseriutbrudd fra min side. Og jeez, det er posta under "Søppel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå