Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 På en blomst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Godt nærbilde med en soft og fin sommerstemning. Synes nesten jeg hører zzzzummingen! Mulig med et kutt oppe slik at blomsten med "flygende vesener" ble isolert...! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Godt nærbilde med en soft og fin sommerstemning. Synes nesten jeg hører zzzzummingen! Mulig med et kutt oppe slik at blomsten med "flygende vesener" ble isolert...! Takker så mye for kommentaren! Jeg vurderte å kutte som du sier, men ble ikke helt fornøyd - ikke minst fordi den tekniske kvaliteten ikke er god nok til så mye mer kutting enn jeg allerede har gjort. Dessuten liker jeg i grunnen dynamikken det gir å ha den store blomsten i bakgrunnen... , men takk for innspillet Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 fin, velkomponert og skarpt bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Tenker også ett kutt oppe hadde gjort seg..da ville en se enda bedre detaljer;) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Foretrekker det slik det er, begrunnet med dine egne argumenter om dynamikken, det gir også en bedre helhet. Det går fint an å ha et insekt som en ingridiens i et bilde uten at man på død og liv må nærmest mulig 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Veldig flott av fluene ett lite kutt oppe så hadde dette vært helmax . Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Eit flott bilete av insekt på vakker blome. God komponert med fine fargar og god skarpheit. Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) fin, velkomponert og skarpt bilde Takker så mye Endret 4. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Tenker også ett kutt oppe hadde gjort seg..da ville en se enda bedre detaljer;) Takker så mye for innspillet Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Foretrekker det slik det er, begrunnet med dine egne argumenter om dynamikken, det gir også en bedre helhet. Det går fint an å ha et insekt som en ingridiens i et bilde uten at man på død og liv må nærmest mulig Takker så mye for tilbakemeldingen Ja, jeg er veldig enig i at insekter ikke nødvendigvis trenger å være mest mulig tett på og så skarpt og detaljrikt man bare kan få det - ofte gjør de seg best som en del av en større helhet. Veldig flott av fluene ett lite kutt oppe så hadde dette vært helmax . Tusen takk for kommentaren! Da jeg leste den gikk det opp for meg at : Ja - et lite kutt kunne være fint. Prøvde det ut og syns det ble mye bedre - beholder den øverst blomsten, men tar bort bittelitt øverst sånn at den blir mindre dominerende Eit flott bilete av insekt på vakker blome. God komponert med fine fargar og god skarpheit. Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt. Tusen takk for kommentaren! Endret 4. juli 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Fint insektbilde, synes det fungerer med denne komposisjonen. Får følelsen av at flua til venstre er på vei mot neste blomst, den bakenfor. :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Fint insektbilde, synes det fungerer med denne komposisjonen. Får følelsen av at flua til venstre er på vei mot neste blomst, den bakenfor. :-) Tusen takk for kommentaren! Ja, der er du nok inne på noe av grunnen til at jeg ikke vil kutte helt bort den øverste blomsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg