Gå til innhold

BK: På en blomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nærbilde med en soft og fin sommerstemning. Synes nesten jeg hører zzzzummingen! :)

Mulig med et kutt oppe slik at blomsten med "flygende vesener" ble isolert...! ;)

Takker så mye for kommentaren! :)

Jeg vurderte å kutte som du sier, men ble ikke helt fornøyd - ikke minst fordi den tekniske kvaliteten ikke er god nok til så mye mer kutting enn jeg allerede har gjort. Dessuten liker jeg i grunnen dynamikken det gir å ha den store blomsten i bakgrunnen... , men takk for innspillet ;)

Lenke til kommentar

Foretrekker det slik det er, begrunnet med dine egne argumenter om dynamikken, det gir også en bedre helhet. Det går fint an å ha et insekt som en ingridiens i et bilde uten at man på død og liv må nærmest mulig ;)

Takker så mye for tilbakemeldingen :) Ja, jeg er veldig enig i at insekter ikke nødvendigvis trenger å være mest mulig tett på og så skarpt og detaljrikt man bare kan få det - ofte gjør de seg best som en del av en større helhet. :)

Veldig flott av fluene :) ett lite kutt oppe så hadde dette vært helmax .

Tusen takk for kommentaren! :) Da jeg leste den gikk det opp for meg at : Ja - et lite kutt kunne være fint. Prøvde det ut og syns det ble mye bedre - beholder den øverst blomsten, men tar bort bittelitt øverst sånn at den blir mindre dominerende :)

Eit flott bilete av insekt på vakker blome. God komponert med fine fargar og god skarpheit.

Takk for tilbakemeldinga på biletet mitt.

Tusen takk for kommentaren! :) Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...