Woltox Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Jeg har nå fått et veldig problem, ganske plutselig. Igår funket alt fint, idag. restart. Jeg vet ikke problemet, har en vifte som blåser inn i kabinettet for å gi den bedre luft på en vindstille dag. Ser på målingene via speedfan at GPU ligger på rundt 44-56 AUX 56+(flamme?) Har 580SOC (ikke overklokket) i7 920 3,6Ghz (Overklokket) 12GB 1600Mhz ram eller slik. CHIEFTEC Nitro 85+ 1200W (pga planer om å utvide, kansje overkill men men) CM Haf X kabinett. Win 7 Ultimate sp1 liten eddit; Jeg får startet dayZ(Arma 2) og det går 3minutter (maks) føre den restartes. Prøvd med Blacklight Retrobution også, samme problem der. Problemet ligner på da jeg hadde for svak strømforsyning men nå som jeg har 1200W så burde ikke det være et problem Endret 5. juli 2012 av Woltox Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Skru av automatisk restart ved BSOD og se hvilken feilmelding du får, men som du ikke rekker å lese. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Skrudde av automatisk restart, startet spill. Restartet seg selv.. Hva er sjangsen for at strømforsyninger får brått slike problemer? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Får opp disse feilmeldingen når jeg ser i Event Viewer, Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage &--#62; 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected. Kan nevnes; Har kjørt full scan på MS Security Essentials,Malwarebytes Anti-Malware, Uten feilmeldinger. Har kjørt gjennom ccleaner, registry etc. Kan også skrive "msconfig" uten problemer. &--#60;--- Noe pga svar jeg har funnet på nettet. Liten eddit; Reinstallerte windows 7 fra bunnen av, fortsatt samme problem Endret 5. juli 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå