Laila - Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Helskjønn rose, heltskjønt lys og helskjønt bilde )) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Helskjønn rose, heltskjønt lys og helskjønt bilde )) Tusen tak Jentungen1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Rosen er filmet i stuen med lys fra vinduet Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Rosen er filmet i stuen med lys fra vinduet ps. jeg holder kameraet litt på skrå til slike bilder for at få blomsten i diagonal, dette kan man selsagt kun gøre når bakgrunnen ikke er synlig Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Flott rose du har i hagen da!! Godt formidlet med den fine lyssettingen! mvh en fra "Rosenes by"..... Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Flott rose du har i hagen da!! Godt formidlet med den fine lyssettingen! mvh en fra "Rosenes by"..... Tusen tak Svein Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Blomsten står seg bra,både i skarphet og lys.Men ser en litt rundt i bildet,kan det virke som om raw fila var undereksponert,og du har prøvd og justere på mer lys? Da skjer ofte det som jeg ser,att bildet liksom sprekker litt opp i pixlene...men skal jo ikke påstå det var det som har skjedd;) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Blomsten står seg bra,både i skarphet og lys.Men ser en litt rundt i bildet,kan det virke som om raw fila var undereksponert,og du har prøvd og justere på mer lys? Da skjer ofte det som jeg ser,att bildet liksom sprekker litt opp i pixlene...men skal jo ikke påstå det var det som har skjedd;) tak for kommentaren Jan Erik, bildet er optaget i JPEG jeg har ikke prøvet at opta i raw ennu og jeg har brukt eksponeringskompensation m. -1bl, men det kan måske ligge i justeringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg