Enceladus Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 (endret) Har kjøpt en Epson fra netshop: http://www.netshop.n...0000175115.aspx Må jeg bestille blekk ved siden av? Endret 4. juli 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Som regel følger det med blekkpatroner med blekk i. Men disse har ikke samme mengde blekk som nye blekkpatroner, og du må derfor skifte disse tidligere enn hva du måtte ha gjort med nye separate blekkpatroner Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Takk for svar Da har jeg bestilt ekstra blekk itillegg. Har vært rundt i hele byen her og sjekket etter blekk til denne printeren men ingen butikker som har. De hadde blekk til Cannon og HP derimot. Jeg trodde Epson var et nokså kjent merke Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 elkjøp og lefdal fører blekk til epson printere. Du får både multipack til 599 og blekkpatronene løst til 119,- stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå