Garreth Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjøpte nettopp Samsung UE32 ES5505 , men får ikke helt til fargene. De blir enten for blå eller for rød. Er det noen som vet hvor jeg kan finne et oppsett på denne tv-en som gir meg et mer nøytralt bilde, så jeg kan finjustere til slutt? Har prøvd å søke rundt, men lurer litt på om TV modellen har en annen betegnelse i utlandet? Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Alle tv paneler er litt forskjellige desverre så du kan ikke kopiere en annens instillinger det kan bli helt feil på din tv mot hva han oplever på sin samsung ... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Alle tv paneler er litt forskjellige desverre så du kan ikke kopiere en annens instillinger det kan bli helt feil på din tv mot hva han oplever på sin samsung ... Joda, det forstår jeg, men kanskje det finnes en bedre middelvei enn det som kommer med tven, og når man har lagt inn de, så blir det lettere å finjustere. Uansett hva jeg stiller inn, så blir f.eks. underteksten på tv-sendingene blå. Kan være at jeg har fått et panel som er defekt. Endret 5. juli 2012 av Garreth Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Ja da tror jeg nok du har en panel feil, har hatt utrlolig mange tvr men blåe undertekster den var ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå