Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Lurt smil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Flott, rett og slett! Et underskjønt blikk du har fanget her! Likte godt softheten over det hele her.... Blitt veldig flink på portretter du (ser jeg i månedstrådene)! Ren 5'er herfra, "because it's worth it"! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 5;) Ville hatt litt mer kontrast på genseren til jenta,slik att genser/bakgrunn ble noe tydligere?.Tenker da på høyre side;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Nydelig uttrykk - den hvite bakgrunnen fremhever ansiktet godt Dette går vel litt over mot high-key og her synes jeg det fremhever ansiktstrekkene godt - særlig øynene. Jeg er litt usikker på utsnittet - føler liksom at det ikke er helt balanse.... - tror kanskje jeg ville hatt enten et tettere utsnitt hvor nesten bare hodet var med (- og da ville jeg hatt en genser uten den mørke kragen), eller så ville jeg hatt ørlite mer i venstre side og kanskje også i bunnen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Utrolig bra !..litt mer rom bak det synlige øret + noget kutt under mystic girl og du er i box..synes lyset er herlig lyst som det fremstår.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Takk for svarene! Det varmer og se at andre liker mine bilder også.. 5;) Ville hatt litt mer kontrast på genseren til jenta,slik att genser/bakgrunn ble noe tydligere?.Tenker da på høyre side;) Dette var helt bevisst Jan. Jeg ville ha et soft utrykk, uten for harde linjer i bildet bortsett i fra ansiktet der fokuset ligger.. Og det skulle være slik at man skal akkurat skille genseren i fra bakgrunnen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg