ivarhoff Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Får følgende feilmelding under oppstart av Windows XP: windows/system32/config/system i missing or corrupt. Har sjekket disken og funnet at system-filen er blank (noe den ikke skal være...). Egentlig ikke noe problem, jeg kan kopiere ut alle filene jeg trenger, BORTSETT fra Mine Dokumenter, som jeg ikke kommer inn på! - Hvordan kan jeg få reparert systemet? eller viktigere - Hvordan kan jeg få tak i Mine Dokumenter (har bruker og passord)? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kjør reparering med XPèn Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Får bare fram en svart skjerm/kommandolinje/DOS når jeg velger repair. Hva gjør man så...? Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Automated System Recovery (ASR) Start -> Hjelp -> Ytelse og vedlikehold -> -> Bruk gjenoppretting -> Kjør gjenopprett wizard Det virker som om det er dette jeg trenger, men når man ikke får startet opp Windows blir det litt vanskelig. Kan starte fra en annen disk, men da virker vel ikke dette... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Du starter XP inst. som vanlig og hopper over den første rep. altså du kjører som vanlig nyinst. MEN litt senere får du SPM om å ta clean inst. ELLER reparasjon og da velger du rep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå