Niklasp Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kim Dotcom hevder Joe Biden var med på avgjørelsen. ? Den amerikanske visepresidenten tok ned Megaupload Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Holy monkey! Denne saken blir artig å følge 4 Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 heh, gleder meg til opprullingen av denne saken ja. Her er det nok en del personer som kommer til å bli såre bak... 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Godt å se den amerikanske politi-staten jobbe 3 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Uten at jeg støtter aksjonen mot Megaupload, så virker det litt usannsynlig advokatene til mr Kim har tilgang til slike opplysninger. I så fall burde sikkerheten i det hvite hus bedres betraktlig. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 ... Tilgang....Ifølge artikkelen så har de lest igjennom offentlig tilgjengelige besøkslogger.. 4 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- 2 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dette virker som det kommer til å fortsette å være interresant en stund til. Skal bli spennende å se hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Blir det en Megauploadgate mon tru? Lenke til kommentar
Sajber Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 ...Tilgang....Ifølge artikkelen så har de lest igjennom offentlig tilgjengelige besøkslogger.. ...og det det gjør jo alt veldig "sensasjonelt"...... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Utrolig mye informasjon som bare ligger direkte åpent. Spesielt vis media aldri gjør en god jobb med korrupsjonsjakt fra starten av. 2 Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- New Zealand har vel ingen utleveringsavtale med USA, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- New Zealand har vel ingen utleveringsavtale med USA, så vidt jeg vet. Utleveringen ble gjort gjennom rettsystemet ikke gjennom en utleveringsavtale... -frank Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- New Zealand har vel ingen utleveringsavtale med USA, så vidt jeg vet. Utleveringen ble gjort gjennom rettsystemet ikke gjennom en utleveringsavtale... -frank Poenget mitt er at dersom NZ ikke har en avtale med USA så skal det mye til for å godkjenne en utlevering. Kim Dotcom befinner seg fortsatt i NZ og vil nok ikke havne i USA på denne siden av dommedag. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- New Zealand har vel ingen utleveringsavtale med USA, så vidt jeg vet. Utleveringen ble gjort gjennom rettsystemet ikke gjennom en utleveringsavtale... -frank Poenget mitt er at dersom NZ ikke har en avtale med USA så skal det mye til for å godkjenne en utlevering. Kim Dotcom befinner seg fortsatt i NZ og vil nok ikke havne i USA på denne siden av dommedag. NZ har allerede lovet utlevering av Dotcom til USA -.- -frank Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Han burde være glad for at han enda ikke er utlevert til statene. Vi har jo sett de siste månedene hvordan amerikanerene ikke bryr seg om ting som lover, rettferdig bevisføring, og lignende -.- New Zealand har vel ingen utleveringsavtale med USA, så vidt jeg vet. Utleveringen ble gjort gjennom rettsystemet ikke gjennom en utleveringsavtale... -frank Poenget mitt er at dersom NZ ikke har en avtale med USA så skal det mye til for å godkjenne en utlevering. Kim Dotcom befinner seg fortsatt i NZ og vil nok ikke havne i USA på denne siden av dommedag. NZ har allerede lovet utlevering av Dotcom til USA -.- -frank Det er nok ikke så enkelt. Han kan anke avgjørelsen. I tillegg har de bæsjet på leggen og razziaen mot Megauploads lokaler er allerede erklert ulovlig. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 ... Tilgang....Ifølge artikkelen så har de lest igjennom offentlig tilgjengelige besøkslogger.. Står det noe i besøksloggen om hva som ble diskutert på et slikt møte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå