Drittsekken Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har et Logitech MOMO Force og har lyst til å prøve dette på GT3. Hva må til? Jeg har minimal kunnskap om PS2. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Prøv å plugg det i og se om det virker. Hvis jeg ikke husker feil så er det støttet for det rattet. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis du har den gode "gamle" Momo Force så er det plug'n Play :-) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har testet mitt MOMO Force ratt på en PS2 på GT3. Plugger det bare til USB-porten i PS2'en. Og så setter du igang spillet. Er ikke værre så vidt jeg kan huske.... (er en stund siden jeg tetset det) Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Har testet mitt MOMO Force (skinnrattet) på PS2, GT3. Men det gikk veldig tregt. Det virket som om det var forsinkelse på rattbevegelsene. Det fungerte slik at hvis man gjorde en rask sving på rattet, så startet (mest sansynlig) hjulene å svinge med en gang, men hjulene beveget seg så utrolig sent at det kanskje tok 2 sek før fult rattutslag var representert på hjula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå