FpsStu Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Før jeg begynner, vil jeg oppklare: Jeg oppfordrer ikke folk til å sitte og spille hele dagen på jobb. Når du er på jobb, bør du gjøre det du blir betalt for å gjøre; jobbe. Når det er sagt, har jeg noen rolige dager på jobb for tiden pga ferie-avikling og lav bemanning, noe som gjør at jeg må passe på butikken helt alene i timer om gangen. I løpet av de timene, er jeg pålagt til å sitte og passe på og får egentlig ikke gjort den vanlige jobben min. Da kommer java-spillene inn. Noen som har noen gode tips til java-spill som kan spilles på jobb? Kriterier er: - Det kan settes/går i pause, slik at mann rask kan bytte vindu hvis det skulle være behov for det. - Ikke krever mye av maskinen. Har selv to tips, problemet er at jeg har spillt ihjel disse tidligere, slik at jeg må ha noen nytt: Bloons tower defense 5 - Tower def. spill som går i waves som du starter selv. Kingdom Rush - Tower def. spill som automatisk går i pause når du bytter vindu. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Dette er flash spill, men.... http://www.techcult.com/the-150-best-online-flash-games/ Ganske solid liste, selv om den er 4 år gammel Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Javaspill? Hvorfor ikke emulatorer med "pause when not active" aktivert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå