Gå til innhold

Døde fugler


Anbefalte innlegg

Fuglene har gått til krig mot dette huset, og det ligger åtte (!) døde fulger utenfor vinduet i det huset jeg og kjæresten har bodd i i natt. Vinduene er selvfølgelig full av fulgefjær og annen drit. Hvor skal jeg legge fra meg alle disse fuglelikene? Hva pleier man å gjøre med dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt til noen legger merke til fuglene og saken havner i media?

 

Helt seriøst. Rent pragmatisk, hva bør jeg gjøre? Det er jo ingen plikt å begrave hver fugl som treffer vinduet ditt, hverken lovmessig eller moralsk.

 

Som sagt tidligere; Du bør grave dem ned.

 

Det virker dog ikke som du er ute etter råd, mer som om du prøver å overbevise oss om at din 'latskap' kan rettferdiggjøres.

Du har allerede bestemt deg, hiv dem i skogen om du vil.

Lenke til kommentar

Helt til noen legger merke til fuglene og saken havner i media?

 

Helt seriøst. Rent pragmatisk, hva bør jeg gjøre? Det er jo ingen plikt å begrave hver fugl som treffer vinduet ditt, hverken lovmessig eller moralsk.

 

Desverre så finnes det ikke egne makuleringsmaskiner for fugler som treffer rutene til folk. Om du ikke ønsker å grave de ned får du kaste fuglene til skogs, men jeg ser ikke akkurat hva som er mer lettvint med det.

Lenke til kommentar

Hadha og Thomas: Jeg vet ingenting om dette. Mente ikke å fremstå arrogant, jeg er bare morgengretten, hehe. :) Hvis det eneste fornuftige jeg kan gjøre er å grave dem ned så gjør jeg det. Men kan dere forklare meg hva som er "minusene" ved å kaste dem ut i skogen på en biltur versus å grave dem ned her?

Lenke til kommentar

Hvis de graves ned vil for eksempel rev eller mår komme og grave dem opp. Skal de graves ned må de graves dypt og det må legges en stor stein oppå, hvis ikke kan du like så greit bare legge dem i skogen og gjøre middagen enkel for åtseletere, men gjør det langt unna turstier ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...