lals Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Hei Noen som har erfaringer med Sony Ericsson Xperia Mini, den nye modelen altså. lurer på om det er mye bugs på den. Lenke til kommentar
WF-380 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Har anskaffet denne telefonen fordi den gamle fra 2008 tok kvelden. Er ny med smart-telefoner, så erfaringene mine bærer kanskje litt preg av det. Men jeg opplever et problem: Nemlig at skjermen noen ganger har låst seg når jeg skal svare på et anrop, slik at uansett hvor mye jeg prøver å skli den greia over skjermen for å svare, så skjer det ingenting. I panikken når dette skjer har jeg bare funnet en løsning. Det er å gjøre et kort trykk på power-knappen (den oppå telefonen). Da går skjermen i svart og ringelyden forsvinner. Men jeg har tydeligvis fortsatt et anrop, fordi når jeg trykker home-knappen kan jeg besvare anropet igjen, selv om ringelyden er forsvunnet. Mulig dette er et brukerproblem heller enn et telefonproblem, men hører gjerne om det, isåfall. Har forresten et problem til. Etter at min datter skrev en sms, har jeg ikke lenger norske tegn på meldingstastaturet, men kan bare velge mellom engelsk eller kinesisk. Hvor faen ble de norske tegnene av? Lenke til kommentar
lals Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 virker ikke som et brukerproblem det med at du ikke får svart telefonen. har du merket at telefonen blir overopphetet? det virker som hun har rotet med noen innstilinger på tastaturet. du kan se om du kan få endret tastaturet til norskt. Lenke til kommentar
WF-380 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 virker ikke som et brukerproblem det med at du ikke får svart telefonen. har du merket at telefonen blir overopphetet? Nei, det har aldri skjedd. det virker som hun har rotet med noen innstilinger på tastaturet. du kan se om du kan få endret tastaturet til norskt. Får bare valget mellom engelsk og kinesisk tastatur når tastaturet vises. I innstillingene ellers har jeg valgt norsk, uten at det ser ut til å ha noen effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå