Shirmah Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg har lenge tenkt på om jeg kanskje ikke skal få prøvet meg på litt skyting, og da er det vel egentlig rifle som lokker mest. Problemet er at jeg ikke aner hvor jeg skal starte. Jeg har ingen venner/bekjente som driver med dette, og det jeg finner av informasjon på nett synes jeg er dårlig/mangelfull/forvirrende. Noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å teste ut om dette er noe for meg? Bor i Oslo, så noe i nærheten der hadde nok vært det beste. Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Du er ikke student? Mins det er noe som heter Akademisk Skytterlag som er en forening ved UiO. Kan hende de er åpne for ikke-studenter og. Husker jeg rett er de medlem av DFS, Det Frivillige Skyttervesen, og denne organisasjonen er nok mest vanlig å ta kontak med dersom man ønsker å starte med rifleskyting på hobby-basis Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Er ikke student, nei. Har sett at det tydeligvis er mange skytterlag i Oslo, men det er vanskelig å skjønne hvilket av dem som er "riktig" å ta kontakt med, og kontaktinfo på mange av disse er mangelfull... Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg bor ikke i Oslo, så jeg vet ikke navnet på klubbene som driver med rifleskyting. Det er jo flere typer rifleskyting, så da må du undersøke litt og finne ut hva som er interessant for dag. Flere klubber har tilhold på Løvenskjold banen. Men gå inn på Kammeret.no du, der finner du mange skyttere av alle slag også div. rifleskyttere. De kan informere mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå