Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kjenner henne men hun kjenner ikke meg

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå flyttet til en ny by for å studere. Jeg har fått ekstrem interesse for en jente, noe som jeg vil utforske videre.

Problemet er at hun ikke vet hvem jeg er, men jeg vet mye om henne. Siden jeg da har klart å skaffe informasjonen.

Nå er det litt problematisk, hvordan jeg skal gå videre korrekt. Jeg føler ikke akuratt at jeg som anonym beundrer kan bare ringe eller oppsøke henne hjemme? Eller blir det korrekt i deres øyne? Hva skal jeg da eventuelt si for å ikke drite meg fullstendig ut?

Anonym poster: 15cfdf50df3cf7dc2dfdebe1cc723793

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst; dersom du tropper opp på adressen hennes, ringer henne på mobilen og fasttelefonen for deretter å spørre om hun kanskje ville være med på å gå på kino, siden det er hennes favorittaktivitet, se på en actionfilm, siden det er hennes favorittsjanger, og avslutte med middag på en kinesisk restaurant, siden det er hennes favoritt, da tror jeg kanskje at hun ender med å ringe onkel blå.

Men om du likevel har funnet ut av livet hennes på forhånd, så er det kanskje noen fritidsinteresser hun har, en idrett eller aktivitet hun driver med eller noe lignende som det hvor du evt kan melde deg på. Da har du plutselig en felles interesse og et påskudd for å snakke med henne og greier.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trådstarter: Hei. Jeg ser poenget ditt og tenker det samme. Jeg kan ikke bare troppe opp på døra, eller ringe.

Selv om jeg personlig en gang i tiden faktisk ble oppringt av en ukjent jente fra hjembyen. Å det ente ikke med onkel blå. Det er alikevell kanskje annerledes andre veien? Kanskje jenter reagerer sterkere på anonym kontakt.

Så som dere ser, må jeg gjøre dette på en god måte, slik at det ikke fører til sjokk Det må komme litt naturlig.

Aktivitetene er etter det jeg vet, det normale for jenter. Shopping, klær, gå på kafe.

Men hva er så galt med å ta en telefon? Er det straffbart å ringe personer man ikke kjenner? Anonym poster: 15cfdf50df3cf7dc2dfdebe1cc723793

Lenke til kommentar

Det er litt desp imo. Finn en måte å bare henge rundt a på. Felles venner, aktiviteter osv. Prøv å finne ut hvor hun skal til i helgen også drar du også dit. Så når du ser a på utestedet så sier du noe som: Hei, går ikke vi på samme skole? etc. :)

Lenke til kommentar

Hvordan fikk du denne informasjonen egentlig?

Jeg foreslår at du gjør noe mye mindre pedofilt enn å dukke opp på hjemadressa hennes. Hvis du vet hvilken interesser hun har, vet du vel kanskje også offentlige steder du kan finne henne på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvordan du fikk denne informasjonen. Og, hvordan kan du si deg interessert i en person du ikke har møtt engang? Du kan si deg interessert eller facinert av ideen om henne men du er ikke interessert i henne, for du har ikke hatt noe kontakt med henne. Så jeg ville, hvis jeg var deg, funnet en måte å "komme over henne" (altså møte henne tilfeldig) og heller ta det derifra. La det være en tilfeldighet og prøv å styr samtalen inn mot den informasjonen du allerede har. Dette kan være litt manipulativt men når du først har informasjonen så skader det vel ikke bruke den????

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du gjør noe mye mindre pedofilt enn å dukke opp på hjemadressa hennes. Hvis du vet hvilken interesser hun har, vet du vel kanskje også offentlige steder du kan finne henne på?

Pedofilt? o0 hva har dette med PEDOFILT å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ta det så bokstavelig. Det er bare et uttrykk.

Lenke til kommentar

Ikke ta det så bokstavelig. Det er bare et uttrykk.

Merkelig uttrykk, spesielt med tanke på situasjonen du brukte det i :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...