1BlueAnd1White Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) i det vedlagte bildet så ser dere en måte å angripe et helikopter i prototype 2 som er avbildet på baksiden av spillkoveret. nå har jeg runna spillet 2 ganger uten p komme over denne angrepsmetoden noen somvet hvordan man gjør det angrepet? Endret 3. juli 2012 av tru_ru Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 jeg lurer fremdeles Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Er nok denne du lurer på: http://prototype.wikia.com/wiki/Tendrils Velg Tendrils i power meny, så burde du ha det! 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 hvis man gjør det black hole greia så blir det litt mer en rett strek hvis du kjønner. denne er litt mer sånn mange tentakler aktig jeg fant et bedre bilde på sida du linka til da Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2012 samme angrep her det vanlige ser sånn ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå