Gå til innhold

Nokia Lumia 610 - klippe til SIM-kort?

Anbefalte innlegg

Mottok nettopp en ny Nokia Lumia 610, og denne bruker micro-sim-kort. Tenkte derfor jeg skulle forsøke å klippe til sim-kortet mitt fra chess. Har klippet det til slik at det tilsynelatende passer fint, men det fungerer ikke... Har forsøkt å bruke sim-kortet i den gamle telefonen, og det fungerer fortsatt etter trimmingen, så jeg har ikke ødelagt det. :p

Skal dette kunne fungere? Gjør jeg noe feil? Ser også ut som om det er fire kontaktpunkter der jeg dytter inn sim-kortet i nokiaen, men det ser ut til bare å være tre i den gamle telefonen. Er det bare å bestille nytt micro-sim-kort med en gang? (hvilket i så tilfelle vil innebære bytte av operatør, chess skal ha 200 kronasjer for dette!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaggu gikk det ikke til slutt! Måtte fikle mye og spikke ned kortet maaaange ganger før det til slutt gikk. Attpåtil dytta jeg det inn feil vei meste av tiden :p

Grunnen til at det var litt vanskeligere med denne telefonen enn en del andre er at det ikke er en slik liten "skuff" man plasserer kortet oppi for så å dytte inn skuffen. Det er lettere dersom man kan bruke denne "skuffen" som en mal vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...