Geekeern Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Jeg er NYBEGYNNER! som aldri har eid en speilrefleks før. Nå har jeg fått lyst til å skaffe en der jeg kan leke litt med den. Ønsker å bruke til slike forhold: - Slowmotion(sakte film) / fryse bilde med UTMERKET KLAR BILDE! http://www.youtube.com/watch?v=RXGKEsMHu8E - Naturen / landskap - Data ting, som PC-modding og lignende. Ting som jeg bør kunne gjøre: - Filme og bilde i FULL HD(1080p). - Ha god nok oppløsning slik at jeg kan zoome og klippe ut i riktig størrelse. - Ta bilde nært og langt-hold(kan kjøpe ekstra objektiv) Produkt: - KUN Nikon eller Canon - Prisen bør helst være på rundt 4000-6000 for bare speilrefleks kameraet! - Objektiv kan jeg kjøpe senere i år da det ikke er hast akkurat nå. Noen av de jeg har sett litt på: - Nikon D3200 - Nikon D90 - Canon EOS 600D Endret 3. juli 2012 av ibrahimibo Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 D90 tror jeg ikke har HD, Canon har nettopp lansert 650D litt over budsjettet ditt dog, det fine med det er at du får "foreløpig" kjøpt to objektiver som er spesielt designet for 650D og videobruk, det innebærer at autofokus fungerer relativt godt, noe det ikke gjør i D3200/600D under videofilming. Akams førsteinntrykk 650D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå