Bella arrow 3 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kan noen hjelpe meg!? Jeg trenger en motor 25, 30 eller 35 hk og hvet ikke hva som anbefales, har max 10k og lurer på hva som er bra og kjøpe da? Takk for svar på forrhånd Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kan noen hjelpe meg!? Jeg trenger en motor 25, 30 eller 35 hk og hvet ikke hva som anbefales, har max 10k og lurer på hva som er bra og kjøpe da? Takk for svar på forrhånd Den som kan gi et vetig svar på dette er smartere enn meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Bella arrow 3 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Samme hva årsmodell......! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Spørsmålet er jo da hvilken båt du har, hva anbefales utfra båttype, og hva ønsker du å oppnå med den. Gi litt mer informasjon om båten så skulle nok du få gode svar. Lenke til kommentar
Bella arrow 3 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Har en bella arrow, men skal ikke ha for stor motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå