Snylter Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg et nettbrett, men tenker da som så at jeg får satse på det hotteste om jeg først skal kjøpe noe. Altså er 4G noe jeg ønsker.. Etter hva jeg har forstått er det relativt få alternativer på markedet. Det eneste alternativet jeg har funnet er faktisk Samsung Galaxy Tab 8.9LTE Men er dette det eneste? Jeg skulle likt å se nettbrettene med tastatur som Transformer Prime og gjengen med 4G, men dette finnes vel ikke? Jeg synes kanskje 8.9 er litt lite når jeg allerede har en mobil med 4,65" skjerm.. En annen ting er at jeg ikke har veldig lyst til å gå for en utgammel versjon av Android (3,2), samtidig som jeg oppgraderer mobilen til Jelly Bean når jeg måtte føle for.. (Galaxy Nexus) Jeg trenger ikke noe særlig lagringsplass, 16GB holder. Skjermen bør være veldig god og lyssterk, og dette er viktigere enn batteritid.. Hvis jeg ikke får noe brukbart med 4G kan det nok hende jeg venter til det er flere produkter på markedet, det bør jo begynne å komme snart.. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er nok bare Samsung som har kommet med 4G/LTE nettbrett enda. Føreløpig er der bare NetCom som har LTE tilgjengelig for kundene, og dette bare i de store byene og langs kysten i Sør og øst. Jeg tror derfor du burde vente til Telenor lanserer sitt LTE-nett i høst. Tipper det kommer flere nettbrett på banen når flere får tilgang til et 4G nett. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Kun dette som finnes med 4G i Norge ja. Jeg tror nok også som Huni sier at antall nettbrett og telefoner med støtte for 4G vil øke betraktelig når dette er tilgjengelig i hele landet og både hos Netcom og Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå