CarolineB Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Sitter å lurer på hvilket fag jeg skal velge i den siste blokken. Vurderer å velge rettslære 2 men er det faget avhengig av rettslære 1. altså at jeg må ha hatt rettslære 1 for å velge det faget? Lenke til kommentar
emwa Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nei, rettslære 2 kan velges uavhengig av om man har hatt rettslære 1 eller ikke Av det jeg har hørt, er rettslære et relativt tungt fag, så det er sikkert en fordel om man har hatt rettslære 1. Lenke til kommentar
mercel Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du kan trygt velge Rettslære 2 uten å ha hatt Rettslære 1 og jeg ser heller ingen egentlig fordel ved å ha fullført sistnevnte før førstnevnte. Lenke til kommentar
CarolineB Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 tusen takk for svar noen som har hatt rettslære 2 og anbefaler det? Lenke til kommentar
mercel Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Rettslære 2 er en del hakk mer interessant enn Rettslære 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå