dracula Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei, jeg ønskter å ta bachelorgrad (i helst nettverksadministrasjon). Jeg er nå i midten av 30-årene, gift med boliglån og hele pakka. Dermed er det ingen alternativ å slutte på jobben for å starte på en bachelorgrad. Noe sånn som dette ville ha vært midt i blinken, men det er jo i Usa og derfor godkjennes vel ikke det som bachelorgrad i Norge? http://www.wgu.edu/online_it_degrees/information_technology_degree_networks_admin Hvilken andre alternativer fins det for meg? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Finnes jo andre alternativer da. Er noe som heter "Industri bachelor" som først og fremst er myntet mot de som har vært ute i arbeid en stund, men som ønsker å ta videre utdanning. Skolen har da et tett samarbeid med din arbeidsgiver. Du tar bacheloren på 4 år istede for 3, og jobber minimum 50% på arbeidsplassen din ved sidenav. Du er altså på skolen litt av og til, men ikke like mange timer i uka som de som studerer på fulltid. Og når det kommer til alder, så er det mange som er 30+ med kone og barn som går denne veien. Kanskje noe å vurdere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå