thismeanswar Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 http://soundcloud.com/thismeanswar/i-only-fuck-to-dubstep-2 Download @ Facebook ThismeansWAR! - I Only Fuck to Dubstep Mixtapes #4 Evol Intent - Under (Bro Safari Remix) // Evol Intent Records Lazy Rich ft. Belle Humble - The Chase (Habstrakt Remix) // Never Say Die Calvin Harris - Flashback (Millions Like Us Remix) // Private release Red Mob & HK Fifty-One - Burial // Heavy Artillery Records Kokia - With Reflection (Captain Panic! Remix) // Private release 501 - Falling Skies // Never Say Die Safra - WTF // Heavy Artillery Records 501 - Headrush // Never Say Die Arion - Elements of Sanity // Monstercat Jomekka - Bugatti Enginez // The Fault Records Jomekka - Mega Bite // Private release 501 - Chasing Stars // Never Say Die KillaGraham - Silence // Big Fish Recordings Luciana - Yeah Yeah (Inofaith Cup-B Remix) // Private release Jomekka - Da Law Did // Private release Point Blank - Original // Dub-All-Or-Nothing Gareth Emery - Tokyo (Captain Panic! Bootleg) // Private release Plan B - She Said (16bit Remix) // 679 Recordings Virus Syndicate & SKisM - Like This // Never Say Die Jahdan Blakkamoore & Jumpshot - Headstrong // Hood Famous Music Vexare - The Clockmaker // Vexator Tracks Acid Paradox ft. Nori - Cthulhu (CTwo Remix) // Private release NumberNin6 - The River // Deceast Xilent - Choose Me II (Syrebral Remix) // Private release Protohype - Break It Down (KhemehK Remix) // 119 Sound Nero - Must Be The Feeling (Flux Pavilion & Nero Remix) // MTA Records Sia - Breathe Me (Butch Clancy Remix) // Private release Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Når jeg laster ned fra facebook-siden deres får jeg hele albumet/EPen som en sang? Noe jeg gjør galt eller? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 En mixtape er en sammenmikset tracklist, så det er riktig. Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Når jeg laster ned fra facebook-siden deres får jeg hele albumet/EPen som en sang? Noe jeg gjør galt eller? Nope, det stemmer Det er en lang DJ miks jeg har lagd live med en Novation Launchpad og Ableton Live. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Når jeg laster ned fra facebook-siden deres får jeg hele albumet/EPen som en sang? Noe jeg gjør galt eller? Nope, det stemmer Det er en lang DJ miks jeg har lagd live med en Novation Launchpad og Ableton Live. Aha! Mye bra der!!! You got some skills Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 8. september 2012 Forfatter Del Skrevet 8. september 2012 Når jeg laster ned fra facebook-siden deres får jeg hele albumet/EPen som en sang? Noe jeg gjør galt eller? Nope, det stemmer Det er en lang DJ miks jeg har lagd live med en Novation Launchpad og Ableton Live. Aha! Mye bra der!!! You got some skills Takk takk! Akkurat nå fucket jeg opp SC en smule så denne miksen er ikke lenger tilgjengelig for øyeblikket... men du kan slå deg løs og laste ned her om du er keen på mer bass: http://www.mediafire.com/?wb303c81boiwi Go hælj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå