dassloket Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 hei eg skal kjøpe meg hodetelefoner, og veit ikkje hva som er bra så eg trenger litt hjelp til og velge ka eg bør kjøpe. mine krav: Komfort Kvalitet Lydisolasjon fin og se på pris max: 3000 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hva med disse har så vit prøvd de putene er meget myke og la merke til at de var litt lyd isolerende. Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hva med disse har så vit prøvd de putene er meget myke og la merke til at de var litt lyd isolerende. ka heter dei da? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Hva med disse har så vit prøvd de putene er meget myke og la merke til at de var litt lyd isolerende. ka heter dei da? AKG K 518 DJ og LE. Navnet sto på nettsiden jeg linket til, der det står disse med blå skrift i mitt første innlegg. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Shits good http://www.youtube.com/watch?v=H0kfzAiZafs http://www.youtube.com/watch?v=uYQ_PPvD9Bk http://www.innerfide...ull-size-sealed AKG K550 Shure SRH840 Audio Technica ATH-M50 Creative Aurvana Live! Ultrasone HFI 780 Ultrasone HFI 580 Beyerdynamic DT770 Endret 3. juli 2012 av nipton Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Audio Technica ATH-ES7 Audio Technica ATH-ES9 Audio Technica ATH-ES10 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2012 Hva med disse har så vit prøvd de putene er meget myke og la merke til at de var litt lyd isolerende. Ikke kjøp disse. Etter 15 min på øret må de av pga de depresser for mye på øra Lenke til kommentar
Knuk Skrevet 5. august 2012 Rapporter Del Skrevet 5. august 2012 Hva med disse har så vit prøvd de putene er meget myke og la merke til at de var litt lyd isolerende. Ikke kjøp disse. Etter 15 min på øret må de av pga de depresser for mye på øra Tull, du kan bare bøye metallet i headbanden. Hatt disse i snart 2 år, funker bra og utrolig god lyd for prisen:) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Går ikke galt med Beyerdynamic DT770. - Komfort er det ingen problemer med. - Førsteintrykket er at kvaliteten er god. Har ikke sett noen utbredte feil såvidt jeg har lest. - Lydisoleringen er ikke super, men er nok til at de du sitter vedsiden av ikke hører all musikken "porta pro style" ved moderat lydnivå. - Jeg synes iverfall de er veldig pene å se på, men det er vel opp til envher å bedømme. - Prisen ligger på koselige 1400 + frakt. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 hei eg skal kjøpe meg hodetelefoner, og veit ikkje hva som er bra så eg trenger litt hjelp til og velge ka eg bør kjøpe. Hva bruker du som kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå