Tressy Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har akkurat begynnt å bygge min PC. Jeg fikk kabinettet i dag Et Coolermaster 690 Advanced II og et coolermaster sidepanel m/ vindu til CM 690 og Centurion 590. Men det passer ikke i festene og skruehullene til advanced II. Så nå selger jeg det på QXL: Se auksjonen her Det passer i størrelse og i front-festen, så det er mulig å få det til å passe i 690 advanced II med litt borring og dremling... Og det er nesten umulig å få tak i dette sidepanelet lengre... Men om jeg får tilbake det det kostet meg, så selger jeg det. Jeg bygger en PC til film-redigering og webdesign (photoshop, after effects, premiere pro, 3D max osv... Og lurte på dette oppsettet: Hovedkort - ASRock Z77 Extreme4 Intel® Z77 Vakkert kort, med meget gode test ressultater. CPU: INTEL Core i5-2500K 3.3GHz Quad eller INTEL Core i7-2600K 3.4GHz Quad Minne: Corsair XMS3 DDR3 2000MHz 8GB CL9 x 2 (4x4GB) Grafikk kort: CAD/CAM kort: PNY Quadro 600 1GB GDDR3 128-bit eller PCI-E ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA systemdisk: SSD til oprativsystem og programmer: OCZ SSD Agility 3 Series 2.5" 120GB HD til lagring: Har en 3TB Wester Digital, mulig jeg kjøper en til og kjører Raid 1 på de. Blue-ray writer: Lite-On Blu-Ray Writer iHBS112 strøm: Corsair HX 750W PSU Litt overkill, for å ha noe å gå på til oppgradering senere. OS: Microsoft Windows 7 Home Premium NO OEM 64bit pris tilsammen inkl. kabinett = 9462,- (med i5 PNY kortet) Trur dette skal være bra til video produksjon (ikke proff.) og webdesign osv... Hva trur dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå