AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei. På skolen osv. er jeg "litt" populær, men på trinnet kjenner alle meg og er litt venn med alle.. Men problemet er at jeg ikke er så kjekk, fin kropp, fin personlighet og er litt sjenert. Vet ikke hvordan jeg skal snakke til jenter og bli mer venn med dem. Tør liksom ikke å si hei hver gang jeg ser dem mens andre gir dem klem og hele pakka og etterhvert blir "kjærester". Jeg tar hverdag pushups og situps for å bli som andre. Noen av vennene mine går rundt og blir venn med folk fra hele skolen altså de som er eldre osv. og blir plutselig jævlig populær, men når jeg henger med vennene mine som henger med andre venner som er eldre blir det fort kjent mens jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli populær på f.eks facebook og IRL slik at jeg kan dra til stranda med ukjente og forsatt føle meg trykk og bli kjent med dem der. Og kanskje bli venner så kjæreste? eller bare ONS. Håper dere skjønner problemet og kommer med nyttige tips til hvordan jeg kan snakke med ukjente og bli kjente og hvordan jeg kan bli populær slik at jeg kan f.eks klemme de fleste på skolen osv. Anonym poster: d8860b4e2362aa7bcdf7337b6f99f9cf 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 14 snart 15 skal starte i 9. Anonym poster: d8860b4e2362aa7bcdf7337b6f99f9cf Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Du er 14 og har lyst til å bli god på ONS? Haha, hva faen. Tro meg, det er bedre å bare være deg selv enn å prøve hardt å være "kul" som alle andre. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 14 snart 15 skal starte i 9. Anonym poster: d8860b4e2362aa7bcdf7337b6f99f9cf Du har ungdomstida framfor deg. Kom heller hit att om du er på tur til å runde 20 og er like upult. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 14 snart 15 også er du upult! Stakkars deg, du kommer til å bli skolens største taper når du begynner i 9. Kjipt, men sånn er det :/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 er ikke det at jeg vil pule men bli populær Anonym poster: d8860b4e2362aa7bcdf7337b6f99f9cf Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 bli populær. Ok, hvis du har lyst til å bli god i fotball, hva gjør du da? Jo, du trener og ser på de som er gode = Se på de som er populære, kle deg som dem, vær som dem og gjør som dem. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg skjønner hva du mener, men det er ikke noe å stresse med. Synes ikke akkurat at ungdomsskolen var en drøm selv, men jeg overlevde. Popularitet handler om flokkmentalitet. Du trenger ikke være populær for å være kul. Vær deg selv, vær sammen med vennene du allerede har. Bygg interesser, og ikke tenk på å bli populær. Problemet vil løse seg selv. Ungdomsskolen er egentlig tre kjempefine år, og livet forandrer seg en god del etter disse tre årene. Lykke til i 9.klasse! Lenke til kommentar
Gladmannen01 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Prøv å finn din egen vennekrets som består av personer du liker og som DU kan være DEG SELV med. Dette vil du dra nytte av senere i livet. De som følger strømmen på ungdomsskolen ender ofte opp identitetsløse og usikre. Dette taper man på når voksenlivet trer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg