suuhoo Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hei Lurer på om noen av dere har testet å ha bacon til taco? Skal lage taco snart å så at jeg hadde litt bacon i kjøleskapet som snart går ut på dato. Tror dere det kan være godt? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Tommelfingerregel: Dersom noe er godt, blir det enda bedre med bacon. 5 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Hehe, men da skal jeg teste det Skal si i fra om hva jeg synes om det etter middagen Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Porkchops and bacon, my two favorite animals Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 For et tåpelig spørsmål. Nesten gang tenker du deg om før du poster! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor er det tåpelig spørsmål? Har nå spist taco med bacon, men kan ikke si at jeg smakte så mye til at baconet var der, så ble litt skuffet egentlig. Så min dom er at man fint kan ha det til, men er ikke nødvendig pga lite smak. Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Tror det var ment med et glimt i øyet. Det er et tåpelig spørsmål fordi det er ikke noe å spør om, bacon er grisegodt og kan brukes til "alt", derfor behøver man ikken engang å spørre 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 BACON! Bacon passer til alt,absolutt alt. Har lagd taco med bacon og sopp før,og det var digg. Har enda ikke funnet noe som bacon funker til. Bacon og iskrem,godt. Bacon og svinefilet,godt. Bacon og sjokolade,godt. Bacon og egg,godt. Bacon og burger,godt. Bacon og bacon med litt bacon på toppen,godt. Joey Tribbiani: I mean, what's not to like? Bacon, good. Bacon, good. Bacon, good Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor er det tåpelig spørsmål? Har nå spist taco med bacon, men kan ikke si at jeg smakte så mye til at baconet var der, så ble litt skuffet egentlig. Så min dom er at man fint kan ha det til, men er ikke nødvendig pga lite smak. Du har mest sannsynlig tatt på altfor lite bacon på tacoen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Neste gang så dropper du tacoen, det ødelegger bacon smaken. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå